Mért is ne?

41 3 1
                                    

Sok gondolkozás után rájöttem, hogy nem hagyhatom ott a munkát. Amilyen szerencsétlen vagyok úgysem találok másikat.. Indultam is a munkába.
12AM
Teljes felszereléssel, és higgadtan várom az "állatkákat". Egyenlőre semmi, nagy a csend.
1AM
Már-már hallok valamit.... Oké kicsit idegesítő.
2AM
Fogadjunk, ha el merek aludni akkor jönnek! Várjunk csak... Ott van Mangle! De nem mozdul.
Error
Mi az hogy error??? Le ne állj nekem pont most te szerencsétlen! Persze, megkellett halnia. Nem sokkal később a többi kamera is elsötétült. De én akartam hogy történjen már valami szóval...
3AM
Kerestem egy zseblámpát, és elindultam. Oda bent úgysem voltam biztonságba. Mentem egy darabig, mikor Manglet pillantottam meg. Nem mozdult, nem reagált semmire. Közelebb mentem, majd gyereknevetést hallodtam. Oké, ez ilyesztő! De a leg ijesztőbb, hogy ezt a hátam mögött hallodtam. Lassan megfordultam. Ott állt az összes animatronic felkaptak, én elkezdtem ordítozni majd Mangle felé vették az irányt. Manglet " felnyitották, és engem belepréseltek..... Azthiszem meghaltam. De akkor miért látom még őket? A szívem nem ver, levegőt sem veszek többé. Gyűlöletet érzek! Utáltam magam, az életem, de azért nem akartam meghalni!!!! Bárcsak visszatekerhetném az időt....

Hát ez egy rövid, és nem túl boldog kis történet volt... Lesznek még ilyen rövid storyk. Ezt épp csak kipróbáltam.^^

Confused Nights [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now