Capitolul 1

20 3 2
                                    

     Lupta pentru ceea ce ai înainte ca ceea ce ai sa se transforme in ceea ce ai avut.Merita mereu sa lupi pentru ceea iubește și ceea ce te iubește.Nu uita sa nu iti pierzi speranța, fără ea totul este în zadar. 
     Uni aleg sa iubească din tot sufletul alți aleg sa îi dea dracu pe toți.Fiecare alege ceea ce vrea sa fie nimeni nu te poate opri sa fi un drac sau un înger este doar alegerea ta.
     Astea sunt doar niște păreri și gânduri care îmi trec prin minte în momentul de fata acum fiecare are ideile lui.Daca nu iti place nu citit nu te obliga nimeni sa citești ceea ce nu iti place părerea mea fiecare citește ceea ce îi place.
     Acum sa mă prezint cât de cât sunt Katherine dar toată lumea îmi spune Katy ,am ochii căprui,  parul brunet, 1,75 înălțime, 48 kilograme și nu în ultimul rand am 18 ani.Ce mai pot sa va spun despre mine este ca stau în Toko singura ,nu mai am frați nici surori.Multi ar spune ca este foarte fain dar nu e chiar așa fain uneori chiar te simți singura dar dacă ai frați sau surori mai vorbești cu ei.Sa nu uit prietena mea cea mai buna este Carolin, blonda cu ochii albaștri.Ma știu cu ea de cand ne-am născut am fost la aceiași grădiniță după aceiași scoala iar acum aceiași liceu și nu în ultimul rand suntem în aceiași clasa.
De iubit nu am iubit momentan, dar nu pot sa spun ca ma deranjează.Stiu ca toate fetele de vârstă mea au iubit dar eu îl aștept pe fat - frumos al meu sa vina pe un cal alb.Stiu ca o sa ziceți ca asta se întâmplă doar în povesti dar nu-i adevărat fat - frumos  exista și în realitate.Fiecare fata are câte un fat - frumos al ei trebuie doar sa îl găsească și sa îl păstreze doar pentru ea.Nu vreau sa va plictisesc cu chestiile mele deci o sa încep cu începutul sa va arat prima zi din clasa a 12 a.
     Ma trezesc din cauza alarmei care nu se mai oprește din sunat.Caut telefonul și în cele din urme îl găsesc și opresc alarma și mă ridic din pat.
Azi e prima zi din clasa a 12 a și presimt ca va fi o zi super.Ma duc la baie și încep sa îmi fac rutina de dimineață aceeași rutina plictisitoare.Cand ies din baie mă uit la ceas și văd ca este 7:30 deci mai am timp sa mănânc înainte sa o sun pe Carolin sa mergem împreună la școală.  
     Termin de mancat și o sun pe Carolin.
     CONVERSAȚIE TELEFONICA
Eu - Neata,Carolin.
Carolin - Neata și tine Katy.
Eu - Pregătită să mergi la școală?
Carolin - Nici nu se pune problema nu as rata eu prima zi de școală mai ales în ultimul an de liceu.
Eu - Te aștept sa vi în 5 minute pa.
     CONVERSAȚIE ÎNCHEIATĂ
     Mă incalt când aud o bătaie în ușă semn ca Carolin a ajuns. Ies din casa și o salut și o luam spre scoala.
Eu - Hey.
Carolin - Hey.
Eu - Pregătită?
Carolin - M-am născut pregătită.
Eu - Am auzit ca o sa avem un coleg nou.
Carolin - Uuuu,sa vedem cât o sa reziste cu noi în clasa (voce malefica)
Eu - Dar vai ce periculoase suntem noi (voce sarcastica)
     Ajungem într-un final la școală intram în școală și observ ca majoritatea au ajuns deja la școală.
Eu - Mă duc pana la biblioteca.
Carolin - De când mergi tu la biblioteca?  (voce curioasa)
Eu - De când m-am născut  (voce sarcastica)
Carolin - Cineva vrea sa ascundă ceva.
Eu - Ba nu (voce nevinovata)
Carolin - Sti cumva cine e colegul nou? (voce curioasa)
Eu - Normal ca nu(voce exasperata)
Carolin - Minți te cunosc.
Eu - Eu vorbesc foarte serios habar nu am cine este colegul cel nou.
Carolin - Bine, du-te la biblioteca deși nu cred ca acolo te duci.
In sfârșit scap de insistentele ei acum serios chiar nu am habar cine este colegul cel nou.Ma duc la biblioteca și îmi iau o carte pe care o sa o citesc când ajung acasă.Sincer nu i-am spus niciodată lui Carolin ca îmi place sa citesc. Da știu,  nu e o rușine sau ceva și nu am motiv sa ascund de ea doar ca după o sa faca glume ca eu citesc cărți, deoarece eu mereu îi spuneam mai mereu  ca nu mai tocilari citesc cărți.
     Cand mai aveam puțin sa ajung în clasa cineva a dat peste mine.Imi ridic privirea sa văd persoana care a îndrăznit sa dea peste mine ca sa îi zic vreo doua dar rămân uimita de cea ce văd în fata ochilor mei .......

CAM ATÂT PENTRU ÎNCEPUT. ȘTIU CA E CAM SCURT DAR O SA ÎNCERC SA LE FAC MAI LUNGI TREPTAT.  PUN NEXT LA 5 VOTURI ȘI 3 PĂRERI.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My life ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum