Capitolul 1 Începutul..

5 1 0
                                    

Ma numesc Danthe si va voi povestii întâmplarea care mi-a schimbat viața..

Totul a început acum 6 ani,când eram doar un copil nu la multa vreme după ce mama mea s-a stins,in fiecare seară auzeam voci,sunete,uneori lucrurile erau dărâmate de.. Nimic,pur si simplu cădeau sau se miscău la o distanță mai mare de unde erau puse,da stiu asta nu este nimic..
Dar activitatea paranormală a început cu adevărat după 3 luni de la moartea mamei mele.
Vocile erau din ce in ce mai aproape,simțeam ca sunt urmărit pas cu pas de o prezență,auzeam lovituri uneori venind din pod,subsol din locuri aleatorii nu se auzeau mereu din același loc..
Încercam mereu sa evit aceste zgomote ascultând muzică la caști,sau dând drumul la televizor tare..
Doar ca,intr-o zi in timp ce ma jucam un joc pe calculator observ cum usa de la camera mea se închide violent,mi-a fost foarte frică, am fugit repede la ușă,voiam sa ies afară dar ușa nu se deschidea parca cineva sau ceva ținea ușă pe din afară..
In timp ce eu încercam sa deschid ușa
Aud un zgomot venind din dulap
Era un zgomot puternic,era ca si cum cineva bătea cu pumnul in dulap dar era intr-un mod ciudat bătea in serie de cate trei lovituri,îmi era din ce in ce mai frică, am vrut sa îmi i-au telefonul dar era pe pat si patul era lângă șifonier..
Nu știam ce sa fac,chiar când nu mai aveam nici macar o mica speranță ușa se deschide!
Am suflat ușurat..
Am așteptat in camera de zi pana a venit tata de la muncă..
Am stat pe canapea si m-am uitat la televizor timp de 1 ora sau 2 până când mi sa făcut somn si am cazut intr-un somn adânc..
In cele din urma m-am trezit,dar nu m-am trezit singur,m-a trezit telefonul care era pe masă, dar nu știam cum ajunsese acolo,pentru ca eu l-am lăsat pe patul din camera mea..
Era bezna in toată camera,nu vedeam nici lumninile de la stâlpurile de iluminare,am crezut ca este o pană de curent..
M-am ridicat de pe canapea si mi-am luat telefonul.
Nu aveam semnal,dar aveam muzică :>
M-am dus la întrerupător sa aprind becul,dar nu se aprindea..
Deci pana de curent confirmed
Începuse sa îmi fie frica..
Am fugit repede la ușă de la intrare,aveam in gând sa merg la varul meu fiind la 2 strazi îndepărtare.
Dar era încuiată..
Am crezut ca a ajuns tata,era 11:59 P.M.
De ce eram așa sigur?
Pentru ca eu nu aveam o pereche de chei,tata nu avea încredere ca le pot păstra..
Totuși m-am gândit sa merg in camera lui poate acolo dau de el,înainte sa pornesc spre el m+am dus la baie,aveam nevoie..
Am stat mult la calculator si nu am mai fost la baie..
Dar când m-am îndreptat spre baie aud pasi de la etaj,am crezut ca este tata așa ca am strigat:

-Tata!
-Tata!
-Ai ajuns?!

Dar nu mi-a răspuns nimeni..
Am continuat sa merg la baie,dar am auzit pașii mai apăsați si mai rapizi ca si cum ar fi alergat se îndreptau spre scări cineva cobora scările dar nu era tata era altceva mai înalt chiar atunci când era sa vad,m-am.. Trezit..
A fost un coșmar..
Era același ora la care m-am pus la somn 11:59 A.M.
Televizorul era deschis cum l-am lăsat,la fel si restul lucrurilor..
M-am ridicat repede de pe canapea,si am fugit la ușă, dar era cineva acolo,era cineva in spatele ușii, îmi spunea sa deschid..
Am deschis,totul era alb,am văzut decât o figură neagra in in lumina albă,m-a luat de mâna iar după totul s-a făcut negru..
Il auzeam pe tata cum ma strigă..
M-am trezit din nou..
Nu știam ce se întâmpla..
Am sărit la tata si l-am luat in brațe..
Am fost foarte fericit sa il vad..
De atunci eu cred ca figura acea din lumina a fost mama care m-a salvat..
Dar nu am de unde sa stiu..

Sfârșit.

Eu am fost Danthe si asta a fost povestea mea.
Îți mulțumesc pentru ca ai citit.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Demonii MeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum