1.Bölüm

60 7 15
                                    

Gözlerimi açtım üzerimdeki nevresimi itip yatağımdan kalktım ve balkona doğru ilerledim.Balkona girip sandalyeye oturdum.Soğuk hava yüzüme tokat misali çarpmıştı.Zaten uykuya zar zor dalıyordum.Onun hayaliyle gözlerimi kapıyordum.Bazen onu düşünmekten uyuyamıyordum şimdide olduğu gibi saat gecenin 3.30 du.Sanırım kendimi fazla kaptırmıştım ona ve buda hiç iyi birşey değildi cünkü beni kahretsinki sevmiyor işte sevmiyor.Lise 3'e gidiyorum.Aynı kolejdeyiz ve hatta aynı sınıftayız.Derin nefes alıp verdim.Soğuk hava iyi gelmişti.Aslında ilkbahardayız fakat geceleri soğuk oluyor.Balkondan çıkıp yatağıma girdim tekrar.Yine onu düşünmeye başladım.Saçları,gözleri ve o güzel gülüşü.Bu kadar şerefsizlikle nasıl hayla böyle masum oluyordu gözümde.Seneye LYS ye giricez ve ben onu düşündükçe arkadaşlarım bana kızıyor onu düşündüğün zamanlar LYS ye çalıssan birinci olursun diyolardı.Bazen haklı buluyorum onları bazende haksız.Hiç mi bukadar sevmemişlerdi hiç mi bukadar bağlanmamışlardı.Hiçbiri beni anlamıyor tek anlayan kişi Eylemdi.Çünkü Eylem de Umuta bu kadar bağlanmıştı.Ve şuan çok mutlular.Umut anlamıştı Eylemin onu çok sevdiğini ve ona değer verdiğini.Tüm kızlardan vazgeçip sadece Eylemin olmuştu.Eskiden yanından hiç kızlar eksik olmazdı.Esmer,sarışın,kumral.Eylem bunları gördükçe ağlıyordu ve ordan kaçıp gidiyordu.Sonra kavuştular.Ne güzel...Keşke Barlasla bizde öyle olsak. Göz kapaklarım ağırlaşmasıyla kendimi uykuya teslim ettim.
...
Gözüme gelen güneşle gözlerimi yavaşca açtım.Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya inip kahvaltı hazırlamaya başladım.Zeytin,peynir,nutella,meyve suyu ve ekmek benim için yeterdi bunlar sandalyeyi çekip oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.
...
Kahvaltı masasını toplayıp odama cıktım.Dolabımın önüne geçip kapaklarını açtım ne giysem acaba dizlerinden yırtık kot pantolon ve sıfı kollu beyaz tshırtümü alıp kapattım ve üzerimi değistirmeye başladım.(Multide var)Saçlarımı tarayıp topuz yaptım telefonumu pantolonumun cebine koyup babetlerimide alıp aşagıya indim.Babetlerimi giyip anahtarlarımıda alıp kapıyı kapattım ve kendimi bahçeye attım.Bahçedeki masaya ilerleyip sandalyeyi çekip oturdum.Gözlerimin arkadan kapatılmasıyla afalladım ve ellerimi gözlerimi kapatan ellerin üstüne koydum.Oha bu erkek eli.Ve ardından yoğun gelen parfüm kokusu bune ya üstüne boşaltmiş şişeyi.Kesin bu Deniz çünkü aralarında parfümü üstüne sıkan değilde boşaltan kişi odur hep."Deniz"dedim."Nerden anladın kanka"dedi."Parfümden"diyip suratımı buruşturdum birazdan geberebilirdim.Erkek parfümlerini severim hatta bi kac erkek parfümüm var ama fazla sıkılınca gercekten berbat kokuyor."Sanırım biraz fazla sıkmısım ben bile boğulucam şuan"diyip sırıttı.Gülerek omzuna hafif bir yumruk attim.Sandalye çekip oturdu."Gençlerde birazdan gelicek"dedi.Başımı onaylar anlamda sallayıp sandalyeye yaslandım.Yanağımın öpülmesiyle başımı yan tarafa çevirdim ve Mineli gördüm.Arkasından Eylem ve Umut el ele tutuşarak geldi insaf lan ben burda aşk acısı çekiyorum barlasonik olmuşum bunlar el ele geliyor.Hepsi sandalye çekip oturdular.Emre eksik"Emre nerde"dememle Emrenin çitlerden atlayıp koşarak geldiğini gördüm kapı yerine çiti kullanan insan"Canlarım geldim"diyip oturdu.Biz neden toplandıkki.Denize dönüp"Biz neden toplandık"dedim."Yarın Sahranın doğum günü ve aklımda hiçbir fikir yok bu yüzden herkesi buraya topladım"dedi.Sahra Denizin kardeşi ve aralarında bir yaş var.Düşünmeye başladım acaba ne yapsak."Karaoke barda bir parti hazırlayalım"dedi Emre Deniz onaylar mırıltılar çıkardı."Ve bizde kızlarla pasta yaparız"dedi Minel ben pastadan ne anlarım bana modayla gelin."Ben pasta yapmaktan ne anlarım"dedim Minele "O zaman biz Eylemle pasta yaparız sende bize kıyafet seçersin"dedi"İşte bu çok güzel"dedim.Modayı kıyafetleri çok seviyorum dolabım tam bir alış veriş merkezi ne türden kıyafet ararsan vardı.Bu yüzden parti kıyafetlerinide ordan seçicem."Emre,Umut,Deniz sizde karaoke barı süslersiniz"dedim hepsi tamam dediler.Yarın güzel bir gün olucak fakat tek bir sorun var Sahrayı nasıl hazırlayıp götürcektim.Telefonumun çalmasıyla arayan kişiye baktım.Sahraşk arıyor..iyi insan lafın üstüne ararmış.Acıp hapörlere alıp masaya koydum telefonu."Alo Buğlem ablacım naber"dedi."İyim Sahracım sen"dedim."Bende iyim ya benim canım çok sıkıldı yarın bişeylermi yapsak"dedi.Gençlere baktığımda hepsi bizi dinliyorlardı.Sanırım doğum gününü unuttu."Olur canım"dedim."Ozaman yarın ölene kadar alışveriş yapıyoruz"dedi.Yaa alışverise hayır demem ama yarın kızlara kıyafet secicem ve parti var."Onun yerine yarın saat 19.30 da karaoke bara gidelimmi?"dedim."Hmm olabilir ama abim izin vermezki"dedi bunu demesiyle Denize baktım gözlerini devirdi."Ben ondan izin alırım ama ben seni süslicem olurmu"dedim."Süper olur yarın sendeyim bay bay"diyip telefonu kapattı."Sahrayıda halletiğime göre herşey tamam"dedim.Eylem ve Umut kalktılar."Biz biraz dolaşıcaz yarın görüşürüz"diyip yanağımdan öptü onlara el salladım.Emre,Minel ve Denizde kalktı."Bizde gidelim"dedi Deniz tamam diyip onlarada sarıldım.Eve girdim.Ve odama çıkıp pijamalarımı giyip aşağıya indim.Koltuğa oturup leptopumu dizlerime koydum ve Senden Bana Kalan filmini açtım. Bu filmi Eylemden duymuştum başlatım izlemeye başladım.
...
Film bitmişti ve ben ağlıyordum.Böyle bitmek zorumdamıydı.Elif ağlayarak kısa bir şiir Seni Seviyorum diyip Özgürün omzunda ölmüştü ve sonra Elifin en çok istediği şey oldu kar yağdı.Ölünce sevemezsem seni...Ben hala ağlarken telefonum çaldı.Telefonumu alıp arayan kişiye baktım.Annemmmmm arıyor...yazıyordu.Telefonu açıp kulağıma tuttum."Alo kızım nasılsın"desi annem."İyim annecim siz nasılsınız"dedim.Annemin sesi telaşlı gelmeye başladı."Bizde iyiyiz kızım da neden ağlıyorsun bişey mi oldu"dedi."Film izliyordum sonu kötü bitti"diyip burnumu çektim.Annem rahat bir nefes verip"Tamam kızım kötü birşey oldu sandım kendine iyi bak"diyip telefonu kapatti.Annem ve babam iş seyehatine çıktılar abim ise yurtdışında okuyor.Lavobaya gidip elimi yüzümü yıkayıp tekrar eski halimi aldım.Akşam olmuştu ve ben baya acıktım kalkıp mutfağa doğru ilerledim.Napsam acaba ki.Buldumm sandiviç hemen ekmek çikardim iç malzemeleride cikarip güzel bir sandivic yaptim yanina meyve suyu koydum ve masaya oturup yemeye başladım.
...
Karnım doymuştu masayı topladım.Elimi yıkayıp telefonumu alıp odama çıktım.Yatağıma girip sırtımı bazanın başlığına yasladım.Ve yine Barlası düşünmeye başladım.Birden çok duygu barındıran o güzel yeşil gözleri.Bir an aklıma gelen şarkı sözlerini mırıldanmaya başladım.
Seni sevmek intiharda sevmemek ihtimal bile değil aşk elbisesi en güzel sende duruyor ama ne acı terzin ben değilim...Oof of yine günlerden sevilmemek.Aklıma gelen şeyle tekrar bir of çektim. Ben daha Sahraya hediye alıcam.Sahraşk yazan bileklik yaptırıcam.Ama bunun için erken kalkmam gerek.Bir an önce uyumam lazım.Gözlerimi kapatım kendimi uykuya teslim ettim.

Herkese Merhabalar;
Bu hikayemi sizin desteklerinizle ilerletmek istiyorum.Bu ilk bölümü sizce nasıl yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin eğer beğenilirse ilerleticem ve aklımda farklı kurgular var.Yazım yanlışlarım olabilir çünkü telefondan yazıyorum kusura bakmayın.
Bölümüm birazcık kısa olmuş olabilir...

"Uzaktan seviyorum seni,
Kokunu alamadan,
Boynuna sarılamadan,
Yüzüne dokunamadan,
Sadece seviyorum"
CEMAL SÜREYYA

Ben Kalbine Sürgün DeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin