Film Önerisi

7K 28 4
                                    

Öncelikle bu bir hikaye değil hjdkgsnk.Başlıktan da anladığınız gibi film önerisi & görüşlerim.

The Notebook (Her ne kadar romantik filmleri sevmesem de izleyipte beğendiğim nadir filmlerdendir.)

Remember Me (Robert Pattinson oynuyor ve gayet güzeldi)

Kızlar Erkeklerden Ne İster (Gençlik filmi,eğlenceliydi.)

8Mile (Eminem'in filmi ve favori filmlerimin arasında,Rabbit!)

Milyoner (Fakir bir çocuğun zengin oluşu,TRTde çok yayınlanıyor muhtemelen izlemişsinizdir nbdjs)

Issız Adam (Türk filmlerini izlemeyi gerçekten hiç sevmem ama bu kesinlikle ve kesinlikle favorim.)

The Art Of Getting By (Emma Roberts için izlemiş olsam da güzel filmdi,ama daha iyilerini de görmüştüm)

Soldaki Son Ev (Sevdiğim bir gerilim filmi,güzeldi)

The Orphanage (Korku filmi diye izlemiştim ancak daha çok gerilim türünde)

Never Say Never (Justin Bieber'ın hayatını anlatan bir başarı hikayesi,ailecek izlenebilir)

Seuls Two (Olay Pariste geçiyor beklediğimden daha iyi bi filmdi,komikti)

King Of California (Fena değildi,vaktiniz varsa izleyin)

Battleship (Rihanna için izledim,güzel bir filmdi,sırf rihanna için bile izlenir)

Arkadaştan Öte (İzlemeyen kalmamıştır heralde,Justin için izlemiştim,güzel bir film)

American Violet (Irkçılık yüzünden hapishaneye giren siyahi bir kadını anlatıyor,güzeldi)

Birthday Girl (Başrolde Nicole Kidman,beklediğimden daha iyi bir filmdi,izlemeye değer.)

The Devil's Tomb (İzlemeye değer)

Yaşam Savaşı (Henüz izlemedim,bir fransız filmi)

Ordinary People (Henüz izlemedim,ancak ilginç bir film)

Şeytanın Evi (En yakın zamanda izleyeceğim)

İlk Aşkım (Bir fransız filmi)

Hayatımın Atışı (Justin Timberlake için izlenir)

LOL (Güzel bir gençlik filmi,tavsiye ederim)

Ay Lav Yu (Türk filmlerini izlemeyi sevmesem de,hele her komedi filmi beni güldürmese de favorilerimden,filmdeki amerikan çocuk için bile izlenir)

Çömez (Tipik bir gençlik filmi,üniversitedeki çocuğun hayatını anlatıyor,vakti olan izlesin)

Spring Breakers (Selena Gomez'in meşhur,hiç bir konusu olmayan vasat bir bahar filmi,vakti olan izlesin ancak ben beğenmedim)

Getaway (Selena Gomez'in filmlerinden,heyecanlı bir filmdi,beğendim)

Monte Carlo (Yine Selena Gomez'in filmlerinden,beklediğimden daha şaşırtıcı geldi aslında...beğendim)

Fight Club (beklediğimden daha şaşırtıcıydı,iyiydi)

Testere (Testere serisinden sadece 2 filmini izledim ancak başından beri izlerseniz bağlantılı olarak güzel bir film olduğunu anlarsınız,düşünmenizi gerektiren bir film bence)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Film ÖnerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin