2

53 4 0
                                    

"Zlato?" Zařvala na mě máma z kuchyně. "Co je mami?" Zařval jsem nazpátek, ale ona samozřejmě nezareagovala tak jsem musel vztát a dojít až do kuchyně. Ano. Jsem líný, ale musím nebo bude zase řvát.

"Co proboha chceš?" Jsem přišel otrávený do kuchyně za matkou, která se usmívala od ucha k uchu. Začínám se docela bát, protože takhle se neusmívala hodně dlouho.

Vlastně... skoro nikdy se takhle neusmívala. "Mami začínáš mě děsit." Jsem konstatoval a ustoupil o jeden krok do zadu. Máma jen s tím děsivím úsměvem vstala a jako psychopat se ke mě začala pomalu přibližovat což mě vyděsilo ještě víc. "Mami jsi v pohodě?" Nasadil jsem pohled 'bojím se tě' a hned se začala děsivé smát.

"Jsem v pohodě synu. Nechtěla jsem tě vyděsit jen mě tohle napadlo ti to udělat." Začala se zase smát, ale naštěstí to byl tak nějak normální smích oproti tomu, co předvedla před chvilkou.

"Nenávidím tě. Tak co jsi chtěla?" Řekl jsem. Hned se jí rozzařili oči. Což mě taky dost vyděsilo. "Přijali mě do té práce a budu se stěhovat na Ibizu! Fakt nechceš jet semnou?" Zkřivil jsem obličej. "Mami. Neumím španělsky! Tak jak bych asi mohl jet na Ibizu? Budu tady." Jsem ukázal směrem kde budu bydlet.

"Dobře zlato, ale musíš být opatrný a hodný." Pořád mi tohle připomínala i když ví, že já jsem vždy andílek. "Já vím mami neboj." Jsem jen nad tím mávl rukou, ale máma hned zase začala. "Bla, bla,bla. Zlato já to, ale myslím vážně. Já vím že už jsi v té škole byl a máš tam dva kamarády, ale bylo by lepší kdyby jsi jich měl víc pro případ kdybys byl v nesnázích." Tohle nesnáším. "Mami! Já nepotřebuju. Víš na jaké kurzy chodím." Jsem ji vysvětlil a už chtěl jít.

"Dobře no, ale..." Než cokoliv mohla říct jsem zmizel v pokoji.

Bylo asi 23:00 a já už chtěl spát, ale prostě jeden z těch idiotů mi musel napsat.

Yoongi : Ahoj medvídků😂😂 Nechceš jít zítra ven?

Já : No ahoj😂😂Hele takhle mi neříkej pak si připadám že mi píše nějaká holka.😂😂No i když ty jsi holka.😂😂  Klidně.😉

Yoongi : To ti teda trvalo než jsi odepsal a ještě k tomu mi tam nadáváš a napíšeš toho tolik tak to ne chlapečku.😂😂😂To si odskáčeš😂😂 Okey jakmile nám skončí škola tak pujdem i s Jiniem.

Já : Tak čum jakou slohovku jsi mi napsal ty vole.😂😂😂 Bože teď jsi mi připomněl tu školu...

Yoongi : Neboj zapadneš.😉

Já : Pochybuju.😒

Yoongi : Milý chlapče už jsi jednou v naši třídě byl a našel jsi si nás takže ten zbytek bude pro tebe hračka.😉😂

Já : Jasně...😂 Dobře pane utěšovateli budu ti věřit.😙

Yoongi : Tak vidíš😂 Tak zítra hezky se vyspi😙

Já : Dobrě baby😂Dobrou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 11, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Don't touch me!Kde žijí příběhy. Začni objevovat