NUMARA 12'nin yazarı Kübra (@masalkizi)'yı yakından tanıyalım!

1.5K 49 4
                                    

Bu hesabın ilk röportajını sevdiğim kitaplardan olan NUMARA 12'nin yazarı Kübra ile yapmak istedim. Bakalım Kübra bize neler söyledi, ne tüyolar verdi!

Öncelikle selam Kübracım! Kitabına ve sana kısa zamanda ısındık, bize Güneşi Beklerken gibi sıcacık bir ZeyKer olayları sundun ve bu hepimizi derinden etkiledi. Sana sormak istediklerime başlamadan önce nasılsın, hayat nasıl gidiyor, neler yapıyorsun? Bize biraz bunlardan bahseder misin?

Selam :) Ben de sizlere çok ısındım :) Çok iyiyim. Okul ve ev arasında mekik dokuyorum aslında. Kalan zamanlarımı da sevdiğim şeyleri yaparak değerlendiriyorum.

Okulda ve özel hayatında sana başarılar diliyoruz hepimiz. Ve buraları daha çok uzatmadan sorularımıza geçiyorum. En tabii ki hepimizin de merak ettiği şey şu; bu kitabı yazmaya başladığında ne düşünüyordun? Bu kadar okunacağını hiç düşünmüş müydün?

Çok teşekkür ederim :) Bu kitabı yazmaya başladığımda aslında hiçbir şey düşünmedim. Sadece eğlenmek için yazmaya başladım ve paylaşmak istedim. Bu kadar çok ilgi göreceğini asla tahmin etmezdim. Hala şaşırıyorum aslında :)

Peki, 1 milyon okuyuc hakkında ne düşünüyorsun?

Hiç önemli değil :) Hepsinin yeri ayrı benim için. Onların yorumları ve düşünceleri de çok önemli tabi. Tekrardan çok teşekkür ediyorum hepsine.

Ben de senin koyu bir fanın olarak onlar adına bizi böyle sevdiğin için teşekkür ediyorum. Gelelim diğer soruma. Kitabın kurgusu gerçekten çok özel ve düşünme gerektiren bir kurgu. Bu konuda bir yerden esinlendin mi?

Birçok şeyden esinlendim yazarken. Okuduğum kitaplar, izlediğim filmler, kendi hayatım ve hayal gücümün bir birleşimi aslında Numara 12.

Gerçekten bu kurgu ve olaylar bakımından seni canı gönülden tebrik ediyorum. Ben bile bir an inanmıştım Kerem'in gay olduğuna. Pekala, her yazarın kitabındaki ana karakter, aslında çevresinde yaşadığı gördüğü kişilerin yüzüdür, ya da kendisidir derler ya, Zeynep Yılmaz senin için kim?

Çok teşekkür ederim. Kerem iyi gizledi kendisini sanırım :) Zeynep Yılmaz eşittir ben diyebilirim aslında :) Karakterin çoğu özelliği benimle aynı.

Zeynep tatlı bir karakter olduğunun yanında da oldukça komik bir karakter. Kendi adıma konuşursam eğer okurken gülmekten kırılıyorum. Pekala, son soruma geçmeden önce bir soru daha sorayım diyorum. Bize kendini tanıtır mısın? En derin özelliklerine kadar :)

Zeynep baya çatlak bir karakter aslında. İç sesi oldukça meşhur :) Adım Kübra. Üniversite son sınıf öğrencisiyim. İstanbul doğumluyum ve ailemle birlikte burada yaşıyorum. Kitap okumayı, bir şeyler yazmayı ve müzik dinlemeyi çok severim. Hayata iyi yönden bakmaya çalışırım her zaman. Birilerini kırmaktan çok korkarım. Çok fazla inatçı olduğum gerçeği de var tabi :)

Bu soruyla senin Zeynep'e ne kadar benzediğini de öğrenmiş olduk açıkçası. Gördüğüm kadarıyla gerçekten şipşirin sıfatını koyabileceğimiz bir kişiliğin var. Sanırım son sorumuza geldik. Zeynep ve Kerem'in en son kız isteme merasiminden sonraki hallerini gördük. Peki bundan sonra neler olacak bize bu konuda birkaç tüyo verebilir misin?

Çok teşekkür ederim. Utandım ama şimdi :) Aslında prensip olarak hiç tüyo vermiyorum ben. Ama genel bir yorum yapacak olursak eğer Zeynep ve Kerem her zamanki gibi bazen eğlenerek, bazen üzülerek, bazen didişerek hayatlarına biraz da nişanlı bir şekilde devam edecekler. Başlarına gelen garip olaylar ve çevrelerindeki insanlar da çiftimizin hayatını şekillendirecek tabi.

Gerçekten benim için özel bir kitap ve özel bir insansın. Seninle bu röportajı yapıyor olmak bile benim için büyük bir mutluluk. Umarım gelecekte ve şimdi başarıların devam eder. Aynı zamanda özek hayatında ve okul hayatında da başarıların olur, inşallah. Seni tekrar canı gönülden tebrik ediyorum ve her okuyucunun istediği gibi ZeyKer'in çocukları olduğunu zaman -gülüyor- senden seninle bir röportaj daha yapmak için söz istiyorum. Bu sözü bana verebilecek misin?

Çok çok teşekkür ederim tekrardan :) Ben de çok mutlu oldum seninle bu röportajı yaptığım için. Tamam o zaman ZeyKer'in çocukları olduğu zaman yeniden konuşalım. Bakalım bu zamandan o zamana neler değişecek? Ben seve seve kabul ediyorum bu teklifi :)

Ben de seve seve seninle bu röportajı yapacağım. Mutluluk duyarım. Tekrar bu röportajı benimle yaptığın için teşekkürler. Seni seviyoruz, iyi geceler :)

Asıl ben teşekkür ederim. Ben de sizleri seviyorum :) İyi geceler..

&Hazal/ @handekerem - @hazalciniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NUMARA 12'nin yazarı Kübra (@masalkizi)'yı yakından tanıyalım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin