Bu hikaye Gece Masalları adlı animasyonda Kurt Adam hikayesine uyarlanmıştır.
Kendi eklediğim şeylerde vardır.
Rüya'nın annesi bir türktür ve annesi ölmüştür.
Babası tekrar türk bir kadınla evlenir ve o kadınında önceki evliliğinden Buse adında bir kızı vardır.
Aile bilindik bir aile olduğu için Buse ve Taehyung'un nişanına bir çok kişi geliyordur."Sonunda Taehyung kendisine ait olan kadına aşkını ilan etti! "
"Eveett yaşasın!"
"Kendisini hapishaneden kurtaran kadına aşkını ilan etti! "
" Yaaa çok yakışıyorsunuz, çok tatlısınııız" (Burda konuşan kişiler halkdan bi 10-15 kişi)
"Sonunda Taehyung ruh eşini buldu. Kızım onu hapisten kurtardı! "İçeride bu konuşmalar geçerken ağlıyordu genç kız. Bunların hepsi yalandı! Genç adamı üvey ablası değil o kurtarmıştı.
" Ahh Rüya kızım ağlama, sende bir gün ruh eşini bulursun! Ablan o adamı hapishaneden kurtardı. "
" Yaa onu hapishaneden kurtaran bendimm! "
" Saçmalama kızım, üzüntü başına vurmuş olmalı, sen o zaman küçüktün mücevherlerini birer birer kaybediyordun. "
" Ah yeter! "***
Buse (Sözde hapishaneden kurtaran) ve Taehyung bahçede buluşmuşlardı. Çok mutluydu ikiside artık nişanlılardı yakında evleniceklerdi!
" Sevgilim, seninle bu gece dolunay ışığında yürümek istiyorum. " dedi genç kız.
" Bu gece olmaz lütfen beni affet. "
" Nedenmiş o? Biz artık nişanlıyız! "
" Bu kimseye sana bile söyleyemiyeceğim bir sır. "dedi genç adam. Onunla yürüyüş yapamazdı.
" Bana güvenmiyor musun? Birbirimize güvenmiyeceksek biz neden evleniyoruz? Bu nişanı bitirelim o zaman."
"Ne? Hayır! Bu boynumda ki kolye... Dolunay ışığın da öyle kuvvetli yanıyor kii, çıkarmak zorunda kalıyorum... İşte o zaman kurda dönüşüyorum."
Dili tutulmuştu genç kızın, böyle birşey beklemiyordu. Kendini toparladı ve söze başladı:
"Nasıl yani? Asıl o zaman sevdiklerin senin yanında olmalı! Lütfen, o mucizeyi görmek istiyorum. "
Daha fazla direnemeyeceğini anlamıştı genç adam, kabul etti.
Beraber ormanın başlangıcına kadar yürüdüler ve attan indiler.
" Buse... sevgilim, lütfen bana bakma. Beni öyle görmeni istemiyorum. "
" Hayır! O mucizeyi göreceğim! "
Genç adam sustu ve kolyeye baktı, dayanılmıycak şekilde yanıyordu, zamanı gelmişti. Çıkardı kolyeyi boynundan. Dönüştü yavaş bir şekilde, genç kız demedi birşey ve kurt uzaklaştı ordan. Kolyeyi dikenli sarmaşıkların arasına koymuştu. Kız hainlik yaparak aldı onu ordan ve uzaklaştı, eve vardığında dibi gözükmeyen bir kuyuya attı ve bağırmaya başladı.
"Yardım edin! Nişanlımı vahşi bir kurt parçaladı. Ahh Taehyung'um ben sensiz nasıl yaşarım! Hayatım mahvoldu. "***
Rüya 'nın Dilinden
Ablam gerçekte sevmiyordu Taehyung' u adım gibi emindim. Hayatı mahvolmadı, hayatı asıl mahvolan kişi bendim, sevdiğim adam ölmüştü.
Birkaç avcıyla beraber babam da o kurdu avlamak için ormana doğru yola koyuldular. Bende bir ata binip peşlerinden gizlice gitmiştim. Belki yürüyüş yapardım ormanda otururdum. Ormanda vahşi bir kurt olması zerre umrumda değildi. O kurdun Taehyung'u parçaladığı gibi beni de parçalaması için dua ediyordum sadece...
Ormana varıldığında onların biraz uzaklaşmasını bekleyip bir ağaç dibine çömelmiştim. Orda öylece oturucaktım. Ama orda öylece oturmamam gerekiyormuşki açlıktan delirmiş bir ayının bana yaklaştığını gördüm. Korkmuştum ama nafile... Taehyung gibi bende parçalanıp göçücektim bu dünyadan, belki diğer dünyada asıl gerçeği öğrenirdi? Ama yine beklediğim gibi olmamıştı. Ablamın Taehyung'u parçaladı dediği kurt bana saldıran ayının üstüne atlayıp onu öldürmüş ve üstüne binmem için ayaklarımın altına yatmıştı! Ahh hadi ama rüyada olmalıyım! (Rüya rüyada sjsjsjsj)
Sırtına binmiştim ve yürümeye başlamıştım. Biriyle dertleşmek istiyordum. Belki... bir kurtla?
"Sevgili kurt sana Taehyung'u anlatmak istiyorum, o bir keresinde ağır bir cinayetle suçlanmıştı ve bundan dolayı insanı soğuktan öldürecek tipten bir hücreye kapatıldı. Çok zor zamanlar geçiriyordu, ölmek üzereydi ben ona yardım etmek istiyordum... ve yardım etmiştim de, ablam o zamanlar beğenmediği bir kürkünü atmıştı ben onu önce kendime alıp sonrada Taehyung'a göndermiştim. Kürk ablamın olduğu için
Taehyung yardımı yapanın ablam olduğunu sanmıştı. Ben sadece bununla kalmamıştım, elimde Taehyung'a yardım edebileceğim ne kadar para varsa onun için kullanmıştım. Elimde ki paralar bitince birer birer mücevherlerimi satıyordum ve kaybettim diyerek yalan söylüyordum ama noldu kürkten dolayı Taehyung ablamın yaptığını düşündü ve nişanlandılar. "" O bir kere beni sarmaşıklarla dolu çok güzel bir gölete götürmüştü, orda bir bank vardı oraya oturup beraber ıhlamur içtiğimizi hatırlıyorum. Hiçbir zaman unutmadım zaten. "
Ben bunları söylerken geldiğimiz yeri görünce şok geçirmiştim. Ayni göletti.
" Gizemli kurt, kimsin sen? "***
Yazarın Dilinden
" Baba! O kurdun Taehyung'u öldürmüş olması imkansız! "
" Kızım, ne diyorsun? "
" Sizin arkanızdan ormana gelmiştim. Bir ağacın altına oturmuştum ve açlıktan delirmiş bir ayı bana saldıracaktı, o kurt olmasaydı ben ölmüştüm! Ondan sonra kurt ayaklarımın altına yatıp beni gece boyunca ormanda gezdirdi.""Kızım bu nasıl olur?... Peki ne istiyorsun? "
" Baba o kurdu eve alalım ve biryere saklayalım ve ablamı çağıralım bakalım tepkisi ne olucak? "...***
Kurdu saklamışlardı ve tek yapmaları gereken Buse'yi çağırmalarıydı.
Buse 'yi çağırmışlardı ve oda gelmişti işte, herşey şimdi ortaya çıkacaktı.
Buse orada beklerken birden kurt ortaya çıkıverdi:
"TAE!"
"Tae diye bağırdın!"
"Hahah saçmalama, benim karşıma nişanlımı yiyen canavarı çıkartıyorsunuz ondan sonra da çığlık atmamı sorguluyorsunuz! "
" Çığlık falan atmadın! Tae diye bağırdın! Bu kurt Taehyung. Kim bilir onu hangi canilikle kurda dönüştürmüş! "
" Ahh Rüya o bir kurt adam! Onu insana çeviren kolyeyi kuyuların en derinine attım! "***
" Su çok derin, çok karanlık ve çok soğuk olsa da kolye öyle parlıyordu ki onu buldum! "
Rüya kolyeyi kurdun boynuna geçirdi ve tekrar dönüşebildi genç adam.
" Teşekkür ederim beni yine kurtardın. " dedi ve gülümsedi genç adam.
Buse'ye sönüp konuştu:
" Kötü kadın! Sizinle bundan sonra hiçbir ilişki istemiyorum! "
" Hah sanki ben sana çok meraklıyım! Zaten bundan sonra seni hiçbir kız istemez! "
" İsterim. "dedi Rüya
" Aptal! Senin o yakışıklı kocan bir daha ki dolunaya bir kurda dönüşücek. "
" Ben onun kurt halinide seviyorum. "SON
Evet bu uzuuunn bir bölümü okuyan tüm okuyuculara teşekkürler.
Bu kitap sadece bir bölüm olucaktı.
Zaten görüyorsunuz adı üstünde" OneShot"
Hikaye böyle bittiği için kitapta böyle bitti.
Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış :)
Kendinize iyi bakın!
Hepinize BTS'li günleğeğeğeeerrr 😘👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam-Kim Taehyung (OneShot)
Fanfiction"Senin o yakışıklı kocan bir daha ki dolunaya bir kurda dönüşücek!" "Ben... Onun kurt halinide seviyorum."