2|Evleniyorum!

1.1K 41 37
                                    

Aslında doğrusunu söylemek gerekirse sinirliydim. Herkesin en azından geçerli bir sebebi vardı. Ne sevgilim vardı,nede okuyordum. Evlilik yaşım gelmişti kabul ediyorum. Ama görmediğim yada sevmediğim birisiyle nasıl evlenebilirdimki?

Gerçekten kimse beni anlamıyor,yada anlamak istemiyor. Babamın yanına gidip kimisi mutlu kimiside üzgün bir şekilde "Berna evlenecek baba" dediler. Oreacıkta zaten kendimden geçmeyi arzulamıştım içimden. Fakat nafile...

"Ama babacığım ben evlenmek istemiyorum. Heleki görmediğim yada sevmediğim birisiyle!"

Babam:

"Berna kızım ben çokmu istiyorum ben sizi sevmediğiniz birisiyle evlendirmeyi. Tabii hergün alışverişe gidip babanızın parasını yerken iyi ama dimi? Yeter be!"

Babam anlaşılan gerçekten sinirlenmişti. Sesimi çıkaramamıştım. Babamın dedikleri nutkumu kesti (o ne demekse djdjj).

- 2 saat sonra -

Yorgun ve halsizdim. Uyumak için odama gittim. Odam ilk defa topluydu. Babam bana kızmadığı sürece odamı kolay kolay toplamazdım. Hizmetçiler ben toplayım diye tembihlenirlerdi.

 Hizmetçiler ben toplayım diye tembihlenirlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okadar yorgundumki sormaya bile üşenmiştim. Fazlada kafama takmadan yatağıma uzandım. Gözümü kapattım. Tam uykuya dalacakken kapım aniden açıldı. İçeriye giren ablamdı.

"Berna evleneceğin adamın anası geldi seni çağırıyolar."

"Of yaaa! Daha dakka bir gol bir bune ya of!"

Biraz zorda olsa kalktım ve saçım~ topladım. Ondan sonra aşağıya indim.

Kadın baya havalıydı. Herhalde ilk görüşte nefret etmek bu olsaydı...

Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. Derin bir nefes alıp verdim ve koltuğa oturdum. Damadın annesi bana göz devirerek baktı ve:

"Kızım bu ne hal?"

"Ne varmış halimde?"

"Kendine bakmıyormusun sen? Yalnız söyliyim benim oğlum bakımsız kızları sevmez!"

Sinir olmuştum. Sessizce ablamın kulağına:

"Hayır sanki ben onun oğluna bayılıyodum!"

Ablam bana cimcik attı. Bağırmamak için zor tuttum kendimi. Ama ablamı sinirli bakışlarımdan da mahrum bırakmadım.

Annem meraklı gözlerle kadına sordu:

"Adı neydi acaba?"

"Kimin?"

"Damadıın."

"Suga. Yani arkadaş çevresi Suga diyor. Gerçek adı Min Yoongi."

Gözlerim birden faltaşı gibi açıldı. Hemen sordum:

"Ne yani yabancımı?"

"Şöyle ben doğum yapmadan önce Güney Kore'ye gitmiştim eşimle. Orada kimlik çıkarmaya giderken oradaki hanfendi hatıra kalsın diye korece bir isim konsun istedi. Bizde kabul ettik. min Yoongi olsun dedi. Bizde kabul ettik. Öyle yaniii de"

"De?"

"De işte senin neden gözün öyle faltaşı gibi açıldı bilemedim?"

"Iıı şey ben şaşırdım evet. Şey yüzünden şaşırdım. Şimdi şöyle ıı..."

Ablam anladıki işin içinden çıkamayacağım. Hemen konuyu değiştirdi.

"Iı ben hizmetçiye kahve yapmasını söyleyim en iyisi. Nasıl içersiniz kahvenizi acaba?"

"Ah teşekkürler yavrum. Zahmet etmesin kalkacağım şimdi zaten. Buarada birdahakine gelin hanımın sormasını bekliyorum"

Dedi. Kadın arkasını döndükten sonra omzumu yukarı aşağı yaptım (daha nasıl diyeyim djdnh).

Kadın gittikten sonra annem:

"Berna kızım hayır sanki ablan evlenecek sen neden sormuyorsun?"

"Of banane ya. Çok meraklısıyla ablam o evlensin."

Ablam hemen araya girdi:

"Aman aman Allah korusun!"

"Of tamam ben zaten yorgunum. Buda bahanem sun ben yatıcam bb"

Y/N:Selaaam. Bu benim 2. Kitabım olacak inşallah. Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorumlarınızı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zoraki Evlilik | SugaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin