Ce se intamplase.

4 1 0
                                    

Eu eram din ce in ce mai speriata, usa se deschise si in camera mea intrase un baiat inalt , frumos , cu ochii caprui desi ai mei erau verzi dar, sa zici ca avea vreo 17 , 18 ani dar , cine stie ? In fine. El se uitase intai spre podul din camera iar apoi isi puse privirea pe mine sa uitat putin la mine dar eu efam foarte speriata si cand deodata el spuse : - vai micutoo ce e cu tine aici singura.
dar eu taceam de parca stiam ca vroia sami faca ceva rau.
Dar el se apropia de mine sa ma ridice de jos .Dar eu ma fereau si ma ghimusesem langa parete .Dar el imi spuse incet si calm, cu dragoste .
-hei micuto nu te teme nuti face griji nu te tee nu iti voi face nimik doar vreau sa te ridic de jos sa nu racesti .
Dar eu la un moment dat mam uitat la el si apoi miam zis .-Imi spune toate astea de parca suntem indragostiti.
Dar el mia spus - hai micuto ridicate hai cu mine .Dar eu cu glasul subtire spun:- unde, si...
El spuse - cu mine acasa la mine caci nu e departe sa bei un ceai si sa maaanci ceva ca pari slabita puteri , hai ia niste haine de a tale si vei face baie la mine ok ridicata si hai.
Eu insa spun ; --dar..
Insa el imi zice : ce dar...nu e nici un dar si ma saruta pe frunte.
Insa eu uimita nu am zis nimik. Noi ne-am pornit, am iesit din casa si nu am crezut ochilor casa lui era chiar peste drum fata in fata cu casa mea , uimitor spusesem eu in gandul meu.
.In fine am trecut drumul si eram la usa casei lui am intrat inautrul casei si am salutat membrii familiei sale.Erau chhiar prietenosi , si sa va fac cunostinta Mama- Alisa 32ani
Tata- Rafael 34ani
Sora- Ema 16ani
Si el -Lucas 17ani
Erau impreuna familia Carson.
O familie amabila.Dupa cunostinta mama sa ma pus la masa am mancat ,am facut baie, apoi am dormit dupa ce mam trezit......

Sper ca va place♥♥♥ by Cea mai buna

Singura ....dar la un moment cu cineva.♥♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum