Barry'nin ölümünde kesinlikle Micheal'in payı vardır.Micheal'in gitmesi için bu konuyu açığa çıkarmam ve sağlam adamlar lazım.
Bu iş için yakın dostum Lukela iş yapmaktan başka çarem yok.(Luke'u arıyor)
-Luke nasılsın?
-Hadi ama işin düşmese beni aramassın.Yine ne oldu?
-Beni çok iyi tanıyorsun ben bunun için seninle iş yapmaya karar verdim.
-İş tam olarak ne?
-Bir cinayet olduğunu düşünüyorum.
-Peki ya ceset?
-Kayıp.
-Katilin kim olduğunu düşünüyosun?
-Michael.
-Gardiyanın mı?
-Evet.
-Ceset kim?
-Barry James.
-Sen ne dedin?
-Doğru duydun.Başta bende inanamadım.Malasef kaybettik.
-Polisler?
-Katil ceseti alıp götürmüş.Ben olaya sonradan girdim.Beni bayıltmışlardı.
Sonrada kendimi bir çöplükte buldum.
-Olay yeri neresiydi biliyor musun?
-Eski bir halı dokuma fabrikası ve otlak bi yerdi.
-Bu dediğin yeri biliyor olabilirim.
Ben sana konum atıcam oranın yakınlarında bir kafe var.Fazla yakına gidersek dikkat çekeriz.
-Bu arada Barry mirasın %50'sini Micheal'e bıraktı.
-Yapbozlar birleşiyor desene.Evden çıktığının kimsenin haberi olmasın.Evden kimsenin haberi olmadan ayrılmak gerçekten çok zor.Hele şu
Micheal herifi olduğunda.Sonunda kapıya vardım.Arabaya binip konumun olduğu yere gittim.Yol yaklaşık 1,5 saat sürdü.Hiç şaşırmadım.Kafeye girdiğimde yaklaşık 10-11 kişi vardı.Ve Luke köşelerden birine oturmuş beni bekliyordu.
-Çok bekletmedim umarım,diyerek söze girdim.
-Yeni geldim zaten,dedi bir klişe yaptık.
-Olay yerinin burası olma ihtimali çok yüksek dedim
-Fabrikaya doğru bir göz atalım.Ne dersin?dedi.Sırıtarak,bunu hep yapıyordu.Sevgili gibi görünürsek daha az dikkat çekeceğimiz için el ele gidiyorduk ve toprakların üzerinde kırmızı kan lekesi vardı.Belli sürüklenmişti.Ama izler bir yerde bitiyordu.
-Barry'in senden başkası yoktu.Taki şu ana kadar.Belliki Barry'in yıllardır sakladığı bir akrabası yada çok yakın bir arkadaşı var.Kan izleri yolun geldiğimiz yönünde yani ceset şehir tarafında bu yol ikiye ayrılmıyor.Geldiğimiz kafede kamera olucağını sanmıyorum.Yolun başındaki mekanlara bakalım.Bir bakkala gelmiştik.Luke adamla konuşuyordu.Bende kamera var mı diye etrafa bakıyordum ki kamera vardı.Bilgisayardan o gece yoldan geçen arabakerın plakasını alıyorduk.İşimiz bitmişti Luke hepsini araştıracaktı.
-Sen artık evine git ve Micheal'e hiç birşey çaktırma,önemli telefon konuşmalarını dinle.Senle konuşurken kayıt et.