~ p r o l o g u e ~

85 16 14
                                    


"Ben seni sevmiyorum, anlasana!"

"Bu yüzden benden uzaklaşma, Zayn. Lütfen. Arkadaş kalalım ama gitme."

Louis, gözlerini silerken yalvardı yine. Belki engel olabilirdi sevdiğinin gitmesine.

"Seni kırmak istemiyorum ama beni buna itiyorsun." dedi Zayn bıkkınlıkla.

Gitmek istemese de zorundaydı. Louis'nin bunu daha da zorlaştırması onu yoruyordu.

"Yemin ederim; istediğin her şeyi yaparım, yeter ki yanımda kal."

Kumral olan, esmer çocuğun elini sıkıca tuttu.

"Gitmek için bir nedenin varsa bana söyle, Zayn. Sana kötü bir şey mi yaptım?"

Zayn, ellerini kenetleyen küçük elleri yavaşça itip kaşlarını çattı.

"Anla şunu artık, seni hayatımda istemiyorum! Hiçbir neden yok, canım böyle istiyor."

Kumral çocuğun ince dudaklarından bir hıçkırık koptu. Esmer ise kararından vazgeçmemek için kendini sıkıyordu.

"Görüşürüz, Louis." dedi soğuk kalmayı sürdürerek.

Arkasını döndü ve hızlı adımlarla ilerledi.

"Zayn, lütfen."

Louis, hıçkırıklarının arasında zorla konuştu.

Esmer olan arkasına dönmek için bir saniyeliğine durduğunda heyecanla büyümüştü parlak mavi gözler. Siyah beden hızla uzaklaştığında olduğu yere çöktü Louis.

Gökyüzünde'ki bulutlardan akan yağmur damlalarını Toprak'la buluşturdu.

It Aint Me || zouis Where stories live. Discover now