just hold on

12 3 0
                                    


Arkadaşlar diğer bölümde bahsettiğim hikayeni şimdi yazmak istiyorum . Klibin hikayesiyle benzetmeye çalıştım . Umarım beğenirsiniz 😘

***
-Louis -

"Ah lanet olsun evde çok sıkılıyorum"diye sızlandım kendi kendime . Steve beni partisine davet etmişti ama gitmeye üşendiğim için teklifini geri çevirmiştim .Ve şimdi evde duvarları izliyordum. Hemen telefonmu alıp Austini aradım . Biraz çaldıktan sonra diğer taraftan Austinin sesini duydum ama sanırım sağ kulağım artık işlevini kaybetti . Çünkü hattın diğer ucundan gelen müzik sesi kulak zarımı patlatıcak derecede yüksekti . " Austin parti nasl gidiyor eğleniyor musun ? " " Evet dostum bir tek sen yoksun burda . Fazla taş kızlar var ve sanırım şansını kaybetmeden gelmen gerek . " Bunu dedikten sonra telefon suratıma kapandı . Austin uzun yıllardır arkadaşım ve Steve ile yeni tanıştık . Aslında iyi biridir ama genelde çok konuşmayız . Hemen üstümü değiştirdim ve evden çıkıp parti alanına doğru yola koyuldum . Geldiğimde müziğin sesi sokağın başından duyuluyordu . İçeri girdiğimde hemen bizimkileri aramaya koyuldum ve buldumda. " Naber çocuklar ? " Beni ilk fark eden Lilly oldu " Ooo bizim şu yalnızlıklar prensi ne arıyormuş burda ? " diyerek kollarını açtı ve hemen sarılıp " Evde çok sıkıldım . Hem sen Jamie' ile bal ayına gitmedinmi ? Ne arıyorsun burda ? " Arkadan boynuma dolanan kolla kafamı çevirdim ve Jamie ni gördüm " Naber dostum keyifler nasıl ? " Diye soran Jamie nin  dudaklarına yapışan Lilly " Oh tabi ben sizi yalnız bırakayım ". Austin bir kızla konuşuyordu ve tabi bu geceden sonra kızı tanımayacağına eminim . Etrafa bakındığımda bana bakan birini gördüm ve bende ona bakmaya başladım . Aslında güzel bir kızdı ama bu gece sadece içmek istiyordum . O yüzden elimde çoktan bitmiş olan bira bardağını bırakarak yenisini almaya gittim . Baya içmiştim ve bu sırada yanıma bir sürü kız uğramıştı ama hiçbirini takmamıştım . Başım artık ağrımaya başladığında parti alanından uzaklaşmaya başladım . Lanet olsun içkili halde araba kullanamazdım . Sanırım durağa gitmem gerek. Oflayarak durağa doğru ilerlemeye başladım ve oturup taksi geçmesini bekledim . Çok geçmeden yanıma birinin oturduğunu hissettim . Kafamı çevirdiğimde karşımdaki kızın suratı tanıdık geldi . " Selam ben Cassidy " " Selam Louis bende " kız bana bakıp gülümsediğinde kollarını kendisine sardı. "Sanırım üşüyorsun ? " dediğimde bana onaylar bir ifadeyle bakıp " Ah evet biraz soğuk ama bu yinede eğlenceye engel değil " üzerimdeki kapşonlumu çıkarıp Cassidy' e uzattım . " Teşekkür ederim louis " deyip onu giyindi ve sonra ...

One Direction resimleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin