I Hate You Kibum

107 22 2
                                    

04.01.01.

Yaptığım onca şeyden sonra, beni sevmen için yalvardım. Evet sev beni ve bir olalım. Beni kavraman ve umursaman için yalvarıyorum. Çünkü Diane bir şekilde kayboldu.

Nedensiz bir şekilde çığlık atmaya başladın. Histerik bir sahne yarattın. Ve bütün çantalarını bırakıp kapının dışına doğru kaçtın. Ağır çekimde yere yığıldım ve, ben şarkı söylerken rüzgar gibi koştun.

Beni bırakma Kibum. Anlamıyorum, neden benden kaçıyorsun? Seni sonsuz seviyorum, beni brakma Kibum.

Diane'nin evinde onunla yapayalnız oturuyorum. Sadece telefonun başında seni bekliyorum. Kafası masanın üstünde ama, pek konuşmuyor. Sadece benimle birlikte telefonunu bekliyor. Bana geri dön Kibum. Seni bulacağım Kibum.

Saatlerdir bekliyorum. Ve artık anladım bana geri dönmeyeceğini, Kibum. Ama nereye kaçarsan kaç, seni bulacağım Kibum. Seni öldüreceğim Kibum. Delirmiş olmalısın! Benden kaçtığın zaman, seni kolaylıkla yakalarım. Tanrı seni kahretsin Kibum!

Yapabileceğim her şeyi yaptım. Neden anlamıyorsun, beni öldürdüğünü ? Evet beni  öldürüyorsun. Bir plan yapıyordum. Böylece beni sevecektin. Ama beni terk ediyorsun. Evet, beni terk ediyorsun!

Beni bırakma Kibum...

-Kim Jonghyun.

"JJ Reis"

Murder's Diary [JongKey]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin