KELIMENIN TAM ANLAMI

7 0 0
                                    

Karakolun önünde kırmızı, spor bir araba durdu.Arabadan inen uzun saçlı kadın korkuyla karakola doğru koştu.Aglamaktan gözleri şişmisti.Bir polise kardeşinin kaybolduğunu anlatmaya çalışıyordu.

''Sakin olun hanimefendi.''
''Nasıl sakin olabilirim? Tam bir hafta oldu hala hibirsey bulamadınız.''

Ece'nin elleri hala titriyordu.Korkusu ve merakı ilk günkü kadar tazeydi.
Polis iki elini göbek hizasında birleştirdi.
''Elimizden geleni yaptığımızdan emin olabilirsiniz.Her gün buraya kadar gelmeniz bir fayda etmeyecek''

Ece bu sözlerden sonra patlamaya hazır bir ses tonu ile "Elinden geleni herkes yapar.Açelya'yı bulmak için bundan fazlası gerek. Bir hafta oldu daha hiçbir haber yok. "diye ekledi.
Polis içten içe Ece'ye hak veriyordu fakat elinden hiç bir şey gelmezdi.

          ★☆★☆★☆★☆★☆

"Alo! Buyurun 155"
"Yardım edin, yardım edin..."
"Alo! Alo!..."
Tekrarlarin ardından polis sinyalin nereden geldiğini bulup oraya ekip gönderdi. Sinyale doğru gittiklerinde bir kadın cesedi ile karşılaştılar. Bu kadın ayakta kolları 180º olarak duvara civilenmişti. Yuzunun derisi yerde duruyordu. İki eli de kesilmiş ve her yerine kesici aletle çizikler atılmıştı.
Polislerden biri midesine engel olmayıp kismaya başladı. DNA testinde o cesedin Açelya olduğu kesinleşti. Açelya'nın annesi, ablası ve üvey babası olay yerine geldiğinde Ece sinir krizi geçirdi. Annesi bayıldı. Geriye kalan Emir bey olduğundan polisler bir tek onunla konuştu.

"Açelya hanımı sizce kim bu hale getirmiş olabilir?"

"Hiçbir fikrim yok"

"Peki kavgalı olduğu birileri var mı? "
Bu sorudan sonra Emir biraz düşündü ve parmağını şıklatarak...

"Evet,birini biliyorum. Açelya biraz ... Nasıl desem ? Hiçbir şeyi umursamaz. Biraz da kendini beğenmişti. Açelya bizimle yaşamıyor. Evinde sürekli parti verirdi. Komşusu kaç kere sikayet etmişti."

"Peki teşekkürler."

Polisin bir şey dikkatini çekti. Cesedin önünde bir düzenek vardı. Bu düzenekte iki cep telefonu birbirine bağlanmış. Biri ile polis aramış diğeri ile Açelya'nın ses kaydı çekilmiş

Polis kafasını kaşıdı ve şöyle dedi.

"Yani katil polis aranmadan önce olay yerinden ayrılmış olmali. Katil herkes olabilir."
Herşey çok karışmıştı. Polis zaman kaybetmeden sinirli komşunun yolunu tuttu. Açelya'nın tam karşısında oturuyordu. Polis olanları anlattıktan sonra Ahmed'in ağzı kulaklarında "Sonunda rahatladım"dedi.

"Niye bu kadar sevindiniz?"

"O kız beni çıldırtmak için her şeyi yapmıştı. Sonunda layığını bulmuş"
"Bizimle açık konuşun lütfen. "

Ahmet derin bir nefes aldıktan sonra söyle dedi.

"Açelya haftada en az üç kez parti verirdi. Ben de polisi aradım. O gunden beni benimle uğraşırdı. Evime yumurta fırlattı. Arabamın camını kırdı. Ben de polislere haber verdim.
Bu böyle devam etti. Sonunda bitti. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KELIMENIN TAM ANLAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin