Şarkıyı dinleyin... Doctors dizisinden uyarlama olan kalp atışı dizisinde çalmıştı... Bu hikayeye çok çok uyan bir şarkı...
.
Konusu: Ha-Na kendi ayaklarında durmayı başarmış bir kız. Babası baya çok zengin ( öyle böyle değil djdjö) ama kızın parada gözü yok ( hellal beh~sjsjhdv). Bad girl bir kız ( asi yani) umursamaz.. Peki bir gün birini umursarsa ne olur?
Merak ediyorsan kitaplığın aekle ve yeni bölümleri bekle lütfen.. Bu kitapta -itinayla belirtiyorum- smut birazcık olabilir. Ve bir !ey daha duygularınızı sömürebilirim. İyi okumalar..~~♡♡
.
Karakter tanıtımları yapayım cancağazlarım🌀👻💕
İlk olarak kızımız olan şahsiyeti tanıtayım.Şimdi kızdan normal real olarak bahsedelim.
Adı ACACİA BRİNLEY CLARK. Şuan 20 yaşında, evli ve bir kızı var. Neyse işte güzel kız ne diyim. Ne iş yapıyor bilmiyorum. İnstagram dan bakarsınız artık.
Şimdi oynayacağı role gelelim...
Kendisi Türk-kore melezi. Türk adı Ada kore adı Kim Ha-Na. Anne türk baba kore. Ama annesini onu doğururken kaybetmiş. Babası Amerikan biriyle evlenip çocuk yapmış..... Gerisi hikayede..
Şuan yakın çevresi hariç herkese asi davranıyor. Umursamaz biri.. 26 yaşında.
...Gerçek adı Emily Rudd. Ha-Na'nın üveys kardeşi. Amerika-Kore melezi. Sessiz sakin, kendi halinde biri gibi ama öyle olmayacak. Birsürü işlere burnunu sokacak... Bu kadar spoi yeter.
Şimdi gelelim fasulyenin faydalarına...
Rol adı Park Ha-jin. Amerika adı Clever.
Resim de harikalar yaratıyor. Bakire değil İlki sevdiği adama gitti....gerisi hikayede. Sesi idare eder..,(yani başrol dururken sanami vericem muazzam ses xbdsjsjdh) Yeri gelince ana kuzusu yeri gelince bad girl olan bir kız.
.
.Park Chanyeol'ü biliyorsunuz zaten ama bir eklenti daha ekleyim rol olarak. Şarkıcı tabiki~~ ve Exo forever~~
Neyse dhdjdj
Ha-Na gibi birçok acı çekmiş biri ama Ha-Na kadar değil... Ve aşırı derece Bad boy😇 ( kizmayın bana hdndö chan'i bad boy yapalım Nolucak!?)Baekhyun... (Hadi canım dediğinizi duyar gibiyim dhdjödh) neyse Chanyeolun gruptaki en yakın arkadaşı. (Ahaha chanbaek💕)
.
Tüm EXO üyelerini tanıtmayacağım. Biliyorsunuz zaten. İşte öyle eğer hikayede yeni bir karamter görürseniz direk buraya gelin açıklamasını eklemiş olacağım💕
.
Hikayemi sevin ve lütfen oy verin💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL KIRIKLIKLARIM || PARK CHANYEOL
FanfictionÜzdün beni Park chanyeol.... Hemde çok üzdün.... Beni bitirdin CHANYEOL!!! MUTLUMUSUN!!???