Eveet , her gün yazamayabilirim ama yinede aklıma geldikçe yazacağım .
Eskiler geldi bi anda aklıma. Hayatımda doğru dürüst dolmuşa otobüse binmedim. Gerçekten düzenli olarak bu vasıtalarla yolculuk yapan insanlara imreniyorum. Çünkü bilmiyorum ama ben alışmadığımdan farklı geliyor . Bana şuan uzaylı muamelesi yapabilirsiniz , ya da şuna bak süt çocuğuda diyebilirsiniz ama durum bu.
Ve bende fobi oluştu bu yönde . Rahat edemiyorum arkadaş otobüste dolmuşta , herkes bakıyo gibi geliyo . Bide ayaktaysam sormayın çilemi .
Zaten çekingen bi insanım (Evet kavga edemem biri höt dese susarım-ama kendi içimde benden aslanı yok-) çekingenim evet , ve detaycıyım baayaaa. Herşeye dikkat ederim .
Ve dışarı çıktığımda da herkes beni inceliyormuş gibi hissediyorum. Evet biliyorum saçmalık bu.
Buraya nerden geldim bilmiyorum ama anlatmak istediğim şey şuydu;
Bir defasında hatta iki üç defasında otobüste yaptığım bir şey...
Camdan dışarıyı izler ve insanlara bakarak kendimce onlara senaryolar yazardım. Umarım bunu bi tek ben yapmıyorumdur :D
Piskopatın teki gibi hissederim yoksa .
Aa bak şu annesiyle konuşuyo benceden tutun , şu toplantıya geç kalmış gibi.. Bunlar normal gözükebilir örnek verdim ama ben sanki o otobüsün içinde bir sürü film izlerdim o 20-25 dk da ..
Neden anlattım bilmiyorum, ama şuan içimden acayip derecede bunu yapmak geliyor . Önüme çıkan ilk otobüse binip kulaklığı takıp son durağa kadar insanlara senaryo yazmak ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gece Kuşu'nun Kaleminden
Non-FictionŞahsi düşüncelerin ve yer yer hayal ürünlerinin, diyalogların ve yaşanmış olayların da yer aldığı bir karalamalık ..