BENİM KÜÇÜK DÜNYAMMM

34 0 0
                                    

               Ya  bi kaç hikayeye  göz  gezdirdim  çoğu  saçma şeyler  yaşanmışlıklar  yok  ...

ben  eda  size  kendi  hayatımdan  bişiler  anlatmak  isterim  hea  yaşım  15  ne  yaşamış  olabilirimkide  bu  kadar  olgun  konuşuyorum  :D  herneyse  bu sene  liseye  başladım  yeni  arkadaşlar  yeni  çevre  gide  gide  mimarsinanda  bi  okula  gittim ...  

                                                                       OKULUN İLK  GÜNLERİ ...

               ben  okula  3,4 gün daha  sonra  geldim  ilk  başka  bi  sınıftaydım  içeri  girer  girmez  şöyle  bi  göz  gezdirdim  aklımdan  ilk  geçen  şey  (ben  bunlarla  4  sene :( ) cidden  anadolu  olmasına  rağmen  iğrenç  bi  sınıftı  4,5 kişi  hariç  onlarla  falan  tanıştık  daha  sonraki  gün  başka  bi  sınıfa  gittim  anadolu  teknik  modalist  falan  olucakmışız  buraya  gittiğimde  daha  önceden  tanıdığım  bi kaç  kişi  vardı  çabuk  alıştım  buraya  ama  bunları  sevmedim  çok  soğuktular  sadece  bi  kişiyle  çok  iyi  anlaşmıştım  oda  ineğimle  adı  kalsın vs vs  geçelim  buraları  okulu  gezdiriyolar  bana daha  onra  okuln bahçesinde  oturduk  tam  karşımıza  2  kişi  oturdu  sevgililerdi  kein  ewet  ewet  sevgililer  baksana  kızın  içine  düşecek  ama  çocuk  çok  tatlı  ya  görür görmez  aşık  oldumm  ya  facebooktan  falan  ekledim  sapık  gibi  çocuğu  takip  ediyorum  neye  yorum  yaptı  neyi  beğendi ..... bu sevgilisyle  önümde  yiyişiyo  araya  girip  hop  lan  aile  var  olan  var  olmayan  var  çocuğa  ben  varken  ona  noluya  falan  diyesim  var  ama  bunların  ilişki  fazla  sürmedi  ya   bende  faceden  direk  çocuğa  yazdım  amk  yüzde  vermedi  konuşa  ıradan  bi  konuşma  veee  salak  gibi   sevgilinmiydi  çok yakışıyodunuz  dedim  saol  falan dedi  ama  sanki  kızzı  sevmiyo  gibiydi  ne  biliyim  6. himi desem  ne  öyle  geldi  zaten  öyleymiş  iyi  kötü  1. dönem  bittii  ama  tık  yok  öyle  sıradan  varlığımdan  haberi  yok  çocuğun  tabi  ben  hala  salak  gibi  bunu  takip ediyorumm hergün  birini  ekliyo  falan  kızlara  kendimce  küfürler  hayaller  falan ......

                                                             15  TATİL  İYİKİ  VARSIN ...

                       Geldi  karne  günü  ben  üzülüyorum 15  gün  göremicem  :(  üzülüyorum  falan  karneyi  aldık  evlere  tabi  ben inekle  atirus  sahil  falan  gezdik  güzeldi  konuştuk  tabi  bu  benim  onu  sevdiğimi  biliyo  nerdeyse  bütün  okul  biliyo  neyse  geldim  eve  pc  falan  takılıyorum  2,3 gün  ev de  takıldıktan  sonra  kuzenlere  kalmaya  gittim  nerdeyse  2  hafta  kaldım  1. hafta  sıradan  öyle  film  falan  geçti  tabi  amcamlarda  olduğum  için  rahatım  küçüklüğümde  falan  kuzenlerle  abi  kardeş  gibi  büyüdük  yediğimiz  içtiğimiz  birdi  sonra  biz  kıraca  taşındık  o  ayrı  hikaye bigün  akşam  6 mı 7  mi  ne  bi  mesaj  ondan  napıyon  la  diye  dedim  hayırdır  bu  mesaj  atıyo  kıyamet mi  kopucak  falan  bi  bildiğin  baya  konuştuk  herboktan  ya  yerim  ben  bunu  tabi  sevdiğimide  söyledim  ulan  ben  bunun  suratı  bakamazken  birden  bire  rahat  rahat  konuşmaya  başladım  ya  ben  zaten  rahatımdır  bide  açık  sözlü  olunca  konuşuyoruz  falan  bi gün  fatih  abimin  (kuzen)  telefonundan  konuşuyoruz  telefonu  istedi  5  dkk  geri  veicem  dedi almış  konuşmalrı  okumuşş  telefonu  geri  verdi  faceden  mesaj  attı  dedim  şaka  mı  yapıyo aramızda  bi  oda  var  mesaj  aynen  söyle  mesajları  okudum  sil o  çocuğu  enin  ağzına  sıçarım  aynen  böyle  tmm dedim  ama  silmedim çocuğa da çaktırmadım  telefonu  geri  verdim  ama  konuşmuyoruz  sadece  amcamların  yanında  çaktırmıyo  bende  direk  ertesi gün  eve  geldim  dedim  napıcam ben  takmadım  devam  ettim  okullar  ertesi gün açılıyodu  ya  ben  okuların açılmasına  seviniyorum düşünün  o derece  kafa  gitmişti  okuln  ilk  günü  ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM  KÜÇÜK  DÜNYAMMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin