İyi okumalar😊😀
*Bir insan işi yüzünden değişebilir mi?
Evet soruyorum sırf işi iflas etti diye evliliğini de batırabilir mi? Yaşadıkları kolay birşey değil ama çözülmeyecek konularda değil. Çok bunaldım artık bana kötü davranmasından bıktım oysaki önceden çok mutluyduk evet biz evleneli 2 sene oldu küçük yaşta evlenmiştim ailem küçük yaşta evlenmeme biraz karşı çıksa da Aslan bir şekilde ailemi ikna etmişti.
Çok mutluyduk biz evet önceden de kıskançtı ama kötü davranmıyodu...
Biz Aslanla Bursa da tanışmıştık çünkü ben orda oturuyodum ailemle evlendikten sonra Istanbula gitmek zorunda kaldım çünkü Aslan orda oturuyordu. Evlendikten sonra Istanbul' da oturmaya başladık ailemi çok fazla göremiyorum ayda yılda ama saolsun Şuheda annem ve Murat babam yani Aslan'ın ailesi ailemi aratmıyo çünkü onlarda Istanbul' da yaşıyorlar. Önceden ayda bir kere fln görsem şimdi hiç göremiyorum çünkü Aslan buna da izin vermiyo... Bu arada ben Zeynep Aslanla evliyim. Aslan biraz kıskanç ve sert birisiydi ama işte iflas edince sinirini iyce benden çıkarmaya başladı...*Sabah yüzüme doğan güneşle uyandım. Aslana baktığımda uyuyordu. Yataktan kalktım ve be üstümü değiştirmek için banyoya girdim. Üstüme salaş bir kırmızı t-short ve dar mavi pantolon giyip çıktım yaz mevsiminde olduğumuz için dışarı sıcaktı ve normal olarakta içeri aynı şekilde sıcaktı bu yüzden t-short giymeyi tercih ettim. Saçlarımı da taradıktan sonra makyaj yapmadan aşağıya indim süslü birisi olmadığım için bunlara zamanımı harcamıyorum gerci dışarıya çıkmadığım içinde olabilir. Mutfağa girdim ve buzdolabından kahvaltılıkları çıkarıp masaya dizdim bir yandna da ocağa çay koyup kaynaması için bıraktım. Su kaynayana kadar patatesleri hazırlayıp kızarttım ve çayıda demleyip sofrayı hazır ettim. Aslanı çağırmak için odaya çıktım.
Yanına kadar geldim 'Aslan' sesi çıkmayınca sesimi biraz daha yükseltip 'Aslan' yine ses çıkmayınca dürtükleyip tekrar 'Aslan' diye bağırdım. Uykulu sesiyle 'Ne var' dediğinde ' kahvaltı hazır canım' dedim. Kafasını bana çevirerek ' saat kaç ' telefondaki saate bakıp '8' dediğimde ' ķızım niye daha yeni kaldırıyon' diyerek yataktan hızla kalktı ' ama ben her gün bu saatte kaldırıyorum şimdi noldu ki' dediğimde bana dönüp' bugün önemli toplantım var lan' diye kükremişti bende tabi olduğum yerde sıçradım kendime geldigim de ' dün erken kaldır deseydin o satte kaldırırdım' diye bağırdığımda kolumu sıkıca tutup 'sesini bana yükseltme lan' diye bağırmıştı kendiside bağırıyo fakat onu görmüyo bu nasıl dünya diye içimden sitem ederken o da kolumu bırakmış gömleğini giyiyodu ' önemli bi toplantın mı var' dedim. ' evet anlaşamazsak iyice batıcaz' dedi bende 'anladım' dedim. Aşağıya indi bende arkasından inip 'kahvalti etmiyo musun' dedim o da ' hayır' dedi ve çıkıp gitti.' Ters tarafından kalktı galiba' diyerek kahvaltı yapmak için mutfağa ilerledim ve bir süre sonra masayı toplayıp sıra bizim odaya geçince odaya çıkıp orayı da toplayıp aşağıya indim evimiz biraz büyük iki kişi olduğumuz için çok batmıyo. Koltuğa oturup tv izlemeye başladım bir süre sonra telefonumun sesini duyunca aldım ve arayan Şuheda anneydi. Hemen açıp 'alo kızım nasılsın' dedi bende 'iyim anne sen nasılsın' o da 'Aslan işe gitti mi' bende ' evet biraz önce gitti ama çok stresliydi önemli toplantısı varmış galiba'
'Anladım kızım bende size gelcem bugün de musait misin diye soruyum dedim'
'Tabi anne gel bekliyorum' deyip biraz daha konuşup telefonu kapattık. Annem geleceğine göre mutfağa gidip ikram etmek için bir şeyler hazırladım ve çayıda ocaga koyup beklemeye başladım bir süre sonra kapı çalınca hızlıca kapıyı açtım ve karşımda bir adet Şuheda anne vardı.
'Hoşgeldin anne' deyip sarıldım uzun zamandır görmüyorum geldiği çok iyi oldu.
'Hoşbulduk kızım' deyip ida sarıldı içeriye girip oturduk 'eee nasılsın gelinim' dedi
' iyim anne sen nasılsın' dedim 'iyim kızım saolasın' dedi çayları ve ikramlıklari getirmek için mutfağa gittim çayı bardaklara doldurup salona geçtim ve hemen ardından da ikramlıkları alıp salona geçtiğimde oturdum ve normal şeylerden konuşmaya başladık bir süre sonra cesaretimi toplayıp 'Anne' dedim
'Efendim gelinim' dedi 'ben çalışmak istiyorum ama bunu Aslana nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum' dediğimde Şuhedaanne biraz düşündükten sonra konuşmaya başladı 'neden kızım maddı sıkıntınız mı var' tam ağzımı açıp hayır sıkıldığım için diyecektim ki konuşmama izin vermeden 'gelinim Aslan oflas etmiş olabilir ama bir kaç aya toparlar ilk yaşadığı şey de değil bu' dedi bende hemen ' biliyorum Anne ben o yüzden değil yani madii sıkıntımız yok çok şükür ama ben evde sıkılıyorum' dedim ammem de 'anladım gelinim sen Aslan gelince güzelce söyle bakalım ne diycek' dedi bende olur anlamında kafamı salladım biraz daha konuştuktan sonra Şuheda anne eve gitmişti bende akşam için yemek yapıyorum bir yandan da nasıl söyleyeceğimi düşünüyorum. Kapı sesiyle kendime gelip kapıyı açtım karşımda sinirlenmiş ve gergin Aslanı beklemiyordum şaşırmış şekilde 'hoşgeldin canım' bir şey demeden içeriye girdi şasırmamın üstüne tekrar bi şaşırma ekleyerek olduğum yerde kaldım.
' girsene içeri' diye bağırdığın da kendime gelip kapıyı kapattım ve içeriye girdim koltuğa yayılmış başını oğarken gördüm sinirli şekilde bana bakıyordu 'bir şey mi oldu' dedim o da gözü kapalı konuşmaya başladı 'toplantı ... gibi geçti adamlarla anlaşamadık' bende hemen hızlıca yanına gidip Şuheda annemin söylediği şeyi söyledim 'ilk değil ya bu bir kaç aya toparlarsın'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Kocam
General FictionBirbirleriyle aşık olarak evlenmiş bir çift ce bir süre sonra kocasının iflası yüzünden daha kıskanç ve sinirli hale gelmesini anlatıyor. Zeynep ve Aslan çifti bakalım zeynep nsl başa çıkacak.