Koreye gitmeme 1 saat kalmıştı aslında pek heyecanlı değildim. Anons sesleri gelir gelmez uçağa ilk adımını atıp 12 numaralı Koltuğa oturdum.3 saat aradan sonra nihayet varmıştım koreye.
İlk olarak üniversite kayıtlarımı yaptiracaktım sonra ise sığınacak bir yer. Şansıma hemen bir yurt bulmuştum, sahibiyle anlaştıktan sonra kayıt yaptırmak için Seoul Üniversitesi'nin yolunu tuttum giderken garip bir bina vardi önünde kızlar toplanmış "oppa, oppaa" diye bagiriyorlardi. Eee tabi ben merak etmezmiyim hemen bakmaya gittim birde ne göreyim 7 tane birbirinden yakışıklı erkek. Biraz izledikten sonra artık gitmek zorundaydım. Kayıt işi bittikten sonra yoruldugum icin banglardan birine oturup kulaklığımı taktim ve şarkı söylemeye başladım...
O sırada arkamdan kilolu biri durtmustu.
Ahh~evet bu adamı sabah o garip binanın onunde görmüştüm. Bana birşeyler sormaya başladı fakat ben fazla korece bilmiyordum. Ama yinede anlamıştım sunu diyordu, idol olmak ister misin? Yanlış cevirmedigime eminim bana rüşvet bile teklif etmişti. Benim kararımı dinlemeden arabaya bindirmisti galiba o yere gidiyorduk. Herneyse geldik ve beni binaya soktu karşıma ilk çıkan şey o yedi adamdı hepsi birbirinden yakisikliydi. Adam beni odasına alip adımı sordu
--BEN Y/N VE TÜRK'ÜM
dedim şarkıcı olmami cok para kazanabileceğimi söyledi. İlk başta kabul etmesemde içeri o üyelerden biri gelince fikrim değişmişti galiba aşık olmuştum o çocuğa...--peki y/n ilk sana kalacak yerini göstereceğim sonrada stajyerlik için burda kalacaksın.
✖️ama okulum ne olacak?
--online ders göreceksin.
✖️ amaa.......
--hadi sana kalacağın yurdu gosteriyim. Dedi ve arabaya bindik hemen gelmiştik. O kadar garip biryerdiki sanki askeriye korkamis degilim yani.
Kapıya vurdugumuzda beyaz tişörtü mavi pantolonlu biri çıktı. Ve dediki;*Oh Pang pd' nim neden geldiniz bu kızda kim?
--bu yeri stajyer ve burada kalacak!
Kapıdaki çocuklar aynı anda ne demiştik..
✖️ hayir ben kabul edemem bunu sizcede bir kızın erkek yurdunda kalması normal mi?
--onlar senden yaşça büyük birşey olmaz diyip arabasına binerek gitti
Kaldimmi o çocukla başbaşa bir süre birbirimize baktıktan sonra*ah pardon içeri gel dedi ayakkabılarımi çıkarıp girdim içeri o kadar kotu kokuyorduki en çokta ayak kokusu fakat bellli etmemeye özen gösteriyorum. Oturma odasına geçince 4 kişi oturuyordu hemen ayağa kalkıp bu kim kookie dediler
Evet artık öğrenmiştim adını kookie❤️
Kookie: yeni stajyermis dedi.
Ardından diger üyelerde geldiler. Karşıma oturup saatlerce soru sordular adın ne, dinin ne, en sonda nerelisin diye sorfuklarina Türkiye dediğim anda ortalarından birtanesi atlayıp waaow demek türkün belki bize turk yemeği yaparsın dedi kookie ise jin hyung otur lutfen dedi ben sadece gülmüştüm.✖️tabiki yaparım, fakat ilk önce şu camları açsanız birde benim üstümü değiştirmem gerekiyor bos oda varmi diye sordum (ego ya bak aq bdddh).
Üstümde işi şunlar varı aslinda degistirmeyeceltim fakat bişey fadkettkm ilk çıkan çocuk yani kookie hep bacaklarına bakıyordubu vardı kookie bana gösterdi be tümü degtirmeye gitmiştim Adidas esofmanlarimi giyip çıktım zaten akşam olmuştu....
Beğendiniz mı? Beğendiyseniz yeni bölüm gelecek ❤️❤️❤️❤️❤️💋