Kayıt düğmesine basıp yayını başlattım, bir kaç izleyicim oldugunu fark ettiğim zaman başımı eğip selam verdim ve konuşmaya başladım;
"Merhaba sevgili hayranlarım ben hepinizin bildiği gibi gülümsemesiyle insanları kendine aşık eden NCT üyesi Lee Jae bu gün size NCT'nin hikayesi anlatacağım biraz saçma veya çocuksu gelebilir ama ben yinede her gün bu yayını yapıp kaldığım yerden anlatmaya devam edeceğim "
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım
"Herşey bir gün şu sözlerle başladı;
-Efendim güçlü bir çocuk daha bulduk .
N-city'nin başkanı korkuyla krala bakarken sözlerine devam etti.
-Majesteleri ne yapacağız? Bu böyle devam ederse N-city tamamen güçlülerle dolacak...
Uzun zamandır Pink exo planetin tek şehri olan N-cityde korkunç bir salgın vardı;
GÜÇ!
Bu güç ilk olarak bu şehri karanlığa ve kötülüğe bulayan kralda görülmüştü.. ve bu sayede kral olmuştu . Şuan ise korkuyordu, çünkü kendisi gibi güçlü başka insanlar demek karallığının tehlikede olduğu anlamına geliyordu...
Bu yüzden onlardan kurtulmak için bulunabilecek en iyi yöntemi buldu
NCT ÇİPLERİ ...
Bu çiplere daha anne karnındayken güçlü olduğu fark edilen çocuklara yerleştiriliyor ve sonra dünyada hamile olan başka bir kadın bulunup onun karnına yükleniyordu ve o kadının karnındaki çocuk ise ölüyordu...
Bu çipin en önemli özelliklerinden biri ise çocukların belirli bir eğitim almadan güçlerini ortaya çıkaramaması tek bir güç dışında;
YALAN MAKİNASI.
Bu güç hem kendileri gibi güçlü olup hemde kendisinden büyük olanlar dışında herkesin üzerinde işe yarıyordu.
Neden sadece büyükler dediğinizi duyar gibiyim"
O sırada gelen ses ile duraksadım ve yayını bitirmek adına konuştum
"Sebebi.... yarın açıklarım diğer bölümlerimi bekleyin"
Canlı yayından çıkıp hızla bilgisayarı kapattım ve gelen sese doğru koştum
Koşarak aşağı kata inerken kafamı saate döndüm durmuştu... sadece saat değil bütün zaman...
❤❤😍❤❤😍❤❤😍❤❤😍❤❤😍