*5 weken later*
[Fanny P.O.V]
Vandaag kom ik nieuw in de muziek school in Londen. Mijn vader verandert vaak van werk en daardoor moet ik ook vaak veranderen van school wat ik soms wel spijtig vind omdat ik altijd mijn vrienden moet achterlaten. Als ik ben aangekomen op school ga ik meteen naar de directeur voor meer uitleg over de school. Als ik nog maar juist uit het kantoor ben komen er al 2 meiden op me afgestapt.
[Gabi P.O.V]
Meestal als er iemand uit het kantoor komt van de directeur heb je iets mis gedaan of ben je nieuw. Deze keer zagen Zoë en ik iemand uit het kantoor komen en gingen het is vragen.
(gesprek)
G: Heey ben je nieuw hier?
F: Hoi ja, waarom vragen jullie dat ?
Z: we hadden je nog nooit gezien hier en je kwam uit het kantoor van de directeur :)
F: Dat klinkt logisch :p
G: Als je wilt geven we je een rondleiding ??
F: jha is goed :)
[Zoë P.O.V]
Als we klaar zijn met de rondleiding gaan we haar voorstellen aan de jongens.
"Fanny kom je even mee we gaan je aan een paar mensen voorstellen waar we goed mee bevriend zijn"? vroeg ik en ze antwoorde meteen jha. In de verte staan de jongen wat gek te doen en ik zie Gabi met haar ogen rollen waardoor ik in de lach schiet. Ze keek me ineens aan met een raar gezicht waardoor ik niet kon stoppen. Toen Zayn zag dat we achter hen stonden deed hij ineens normaal maar da jongens waren nog altijd gek aan het doen. "Heey jongens , dit is Fanny ze is nieuw hier." zei ik. "hiiii Fanny." zeiden ze in koor waardoor iedereen terug begon te lachen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
oké dit is weer een stukje hopelijk vinden jullie het een goed stuk morgen ga ik zien dat ik nog eentje kan uploaden :)
ps. thnx voor te lezen
Love ya xx