"Svědomí"

114 10 1
                                    

Milý deníčku atd. Já se tady z toho rozchodu asi zhroutím. Bože, já jsem chudák. :(

Že by svědomí ? Ne to ne, já přece žádné nemám. Jsem dokonalá a dokonalí lidé svědomí nepotřebují. Cítím se být "out" když nemám přítele. Zkusím Connorovi zavolat. Určitě mi odpustí.

Crrrr, crrr, crr telefon pořád vyzvání a on to nebere. Ještě mu napíšu na Facebook, Instagram a ostatní soc. sítě. Zjistila jsem, že si mě ten blbec bloknul. Jsem tak naštvaná... V klidu Mac, nemrač se, budeš mít vrásky, říkala jsem si v duchu. Nesmím mít vrásky. Kupuju si i různé krémy které jsou drahé proti vráskám. Nemusím šetřit, dostávám týdně 10 000 Kč od rodičů.

Abych si zlepšila náladu, půjdu na nákupy. Šla jsem do různých obchodů jako: Claire's, Reserved, H&M, Reno, CCC, do nějakých obchodů se sportem, abych si koupila sport. podprsenku, drahé značkové tenisky, mikiny od Adidas atd., Tako a různých dalších.

Tak asi po 5 hodinách jsem se vrátila domů a určitě tě deníčku zajímá, co jsem si koupila.Takže: tenisky od Nike, mikiny Adidas, sport. podprsenku od Nike, lodičky z Rena, ale ty byly levné, stály jenom 1 999 Kč takže nejsem sobecká ani rozmazlená. ( my si myslíme opak, že :D ) lak na nehty ze Sephory a stejně tak i řasenku, crop-top , jelikož máme velký bazén, tak jsem si koupila nafukovacího jednorožce a lesk na rty ve tvaru nanuku z Claire's.

Moc jsem si to užila a vyšlo mi to na jenom 9 590 Kč!:)

Zase promiňte za prav. chyby a je to trošku kratší. Příjemný den. :)

Deník rozmazleného spratkaKde žijí příběhy. Začni objevovat