0.1

16.6K 636 232
                                    

Medya Anonim✨

Tuğçeyle beraber zilin çalmasıyla kendimizi okulun bahçesine atmıştık. Dersimiz şu 65 yaşını geçen ama hala emekliye ayrılmayı düşünmeyen geometri öğretmenimizindi. Öğretmenimizin ayakta durmaya mecali yokken,gelip bize ders anlatıyordu. Hayır emekli olsan, atanmayı bekleyenlere yardımcı olsan ne olucak ki? Git evinde yat uyu. Napıcaksın 65 yaşından sonra okulda. Her seferinde böyle öğretmen gördüğümde sinir oluyodum. Sonuçta atanmayı bekleyen gençler var.
Kafamı iki yana sallayarak boş bank var mı diye bakınmaya başladım. Sonunda boş bir bank görünce Tuğçenin koluna girip oraya doğru sürüklemeye başladım. Oturur oturmaz elimde tuttuğum kulaklığımı, kapüşonlumun cebinde duran telefonuma taktım ve şarkı açıp dinlemeye başladım. Şarkı çalarken instagrama girip insanları stalklıyordum. Tuğçede yanımda benden farksızdı.
Okulumuzda telefon yasağı yoktu. Eğer yasak koyarlarsa çoğu kişi kuralı çiğneyecekti. Bunu bildikleri için teneffüslerde telefon serbestti. Ama derste yasak.
Ne ara bu profile geçtiğimi bilmiyordum ama stalklarken Justin Bieber'in instagram hesabına gelmiştim. Onuda stalklayayım hatrı kalır derken kulağımda takılı olan kulaklıkta çalan şarkı durmuş, yerini bildirim sesi doldurmuştu. Anında whatsappa girip mesajı okudum.

053* *** ****: Ezan okunuyor, kulaklığı çıkarmalısın. Çarpılmanı istemem :)

Mesajı okuduktan sonra telefonuma 'Ne diyo la bu değişik?' Bakışlarımdan yollamakla meşguldüm.

*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*•*

Heyoo🐉
BU GÜN SHAWN PETER RAUL MENDES'in DOĞUM GÜNÜÜÜ😍 ( normalde bu hikayeyi daha önce yayımlıycaktım ama Shawn'ın doğum gününde  diye düşündüm💞) o değilde ciddi ciddi koyu Mendes Army oldum rjsjfbjd

-SENİ MUFFİNLERİ SEVDİĞİN KADAR ÇOK SEVİYORUM MENDES!💕
08.08.1998😍

- 08.08.2017💞

Fil Dışkısı 1 🍁 TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin