15.Gün Part 2♥️
Normalde bu gün okula gitmeyip onunla buluşacaktım. Bir nedeni vardır diye düşündüm kendimce. Başka açıklaması olamazdı ki? Benim hayatıma giren O'ydu. Biranda çıkamazdı ki. Yapamazdı, O yapmazdı.
Evde durup okula gitmezsem canım daha da sıkılırdı. Okul kıyafetlerimi giyip durağa gittim.
Gittiğimde Tuğçe'nin bankta oturduğunu gördüm. Sessizce yanına gidip sarıldım, sarılmaya ihtiyacım vardı. Servis geldiğinde bindik ve sessizce dışarıyı seyretmeye başladım.
*
İlk iki dersimiz Beden Eğitimi. Yani karnım ağrıyor diyerek dersten çıkabilirim. Belkide derse girer kafamı dağıtırım. Bilemiyorum. Bana belli olmayacağı için eşofmanlarımı giyip spor solonuna gittim. Basketbol oynayacaktık bu derste. Diğer ders ise öğretmenimiz boş bırakıp öğretmenler odasına gidiyordu zaten.İkinci Ders...
Zilin çalmasıyla sınıfa çıkıp telefonumu kontrol ettim. Belki mesaj atmış olabilirdi. Atmamış olduğunu görmek kalbimi acıttı. Kalbimin sızlamasını hissettim. Sınıftan çıkarken bir telefondan bildirim sesi geldi. Bi umut geri dönüp telefonuma baktım. Ve işte, O mesaj atmıştı, Fil Dışkısı Bey.
Fil Dışkısı; Arka bahçede bekliyorum.
Telefonumu eşofmanımın cebine atıp koşmaya başladım. Merdivenleri hızla inerken kendimi uçuyormuş gibi hissettim. Eğlenceliydi. Nasıl oluyorda hem beni bu kadar üzmüşken mutlu edebiliyordu? Bunu ona sormayı unutmayacaktım.
Arka bahçeye vardığımda bütün sınıf bağırmaya başladı.
"Asmira Fil Dışkısı seni çok seviyor." Dediler en az 7 kere, sonrasında onu aramaya çalışıp saymayı bırakmıştım.
Arkamdan biri gelip gözlerime ellerini koydu. Karşımdan ise bi ses geldi.
"Pikachu'm olur musun Asmira? Beni affeder misin?"
Gözlerimdeki elleri iktirmeden önce düşündüğüm tek bişey vardı. Fil Dışkısı tahmin ettiğim kişi çıkmıştı. Çabuk davranıp gözlerimdeki elleri gözümden çektim. Bana merakla bakan iki çift gözün sahibine doğru koşmaya başladım.
"Sizi affediyorum Fil Dışkısı bey, seni affediyorum Ayaz Kaan." diyebildim ellerimi boynuna dolarken...
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fil Dışkısı 1 🍁 TAMAMLANDI
Conto053* *** ****: Ezan okunuyor, kulaklığı çıkarmalısın. Çarpılmanı istemem :) 2. KİTAP'A PROFİLİMDEN ULAŞABİLİRSİNİZ💜