Dno spoločnosti? Dá sa ísť ešte nižšie

21 2 0
                                    

Ivory. Zvláštne meno však? Tu v Hydre ani nie. Mená ako Gold, Pearl, Love, Silver a podobne sú tu celkom normálne. Keď už nemáme bohatstvo, tak nech máme aspoň bohaté mená, no nie?

V niekdajšej centrálnej Európe zaniklo kôli finančnému boju veľa miest a na ich sutinách sa sformovalo 6 nových, hypermoderných, úžasných a, samozrejme, len pre tých, čo si ten luxus mohli dovoliť. Spratci jedny zazobaní.

A k týmto Supermestám (Artemis, Hera, Afrodita, Hades, Zeus, Poseidon) vznikli aj 3 mega skládky ( Hydra, Medúza, Harpia ). No aspoň sa dokážeme popýšiť tým, že sú to MEGA skládky, však na všetok ten odpad boháčov.

Tu v Hydre máme 4 poschodia - prízemie a 3 podzemné - a to len preto, že sme to tu vyhĺbili ako nejaké mravce, ktorých je tu, len tak mimochodom, strašne vela. Ale potkan ani jeden, aká smola (tsk).

Dokonca aj tu vládne určitý druh hierarchie. Mysleli ste si, že si tu budeme všetci ručka v ručke pomáhať a spoločne kuť pikle proti boháčom? Omyl! Ľudská povaha sa nezaprie a preto hľadajú všetci najľahšiu cestu k prachom a moci. Tú ale podľa nich nenájdete v počte a dôslednom plánovaní, kdeže! Tú predsa nájdete v podlizovaní sa a pchaní sa do zadku tým bohatým vyvoleným! To je akoby hlásali :,, Odhodíme všetku hrdosť, len nám dajte prachy a vezmite si nás pod krídlo. URČITE vás nezradíme, ups, ehm NESKLAMEME. Hahahaha."
Pfff. No to iste. A ja som potom dúhový jednorožec. Neuveríte, ale niekto im naozaj skočil na lep!
A potom skončili tu u nás - ale na povrchu, na úplnom dne.

U boháčov máte pekný princíp - čím vyššie, tým lepšie. Znamená to, že keď ste si kúpili byt na prízemí, tak ste sakryš dole pod palcom tých, čo bývajú v byte úplne hore, to je snáď jasné nie? My máme opačný systém. Však kto by chcel bývať pri odpadkoch, triediť ich a ešte k tomu byť pozorovaný 24/7? Preto ten kto býva úplne dole je najprachatejší. Žiaden smrad, akože nemyslite si, máme ventiláciu, kanalizáciu a potrubie s vodou, ale na plyn a elekrinu zabudnite - pokiaľ nebýtvate úplne dole a nekradnete ju z veľkého generátora. Len tak mimochodom, nie-nikto nevie načo tam ten generátor je.

OHNISKO je stredobodom nášho každodenného záujmu, elektroniku ani iné vymoženosti totiž nemáme. A je tam príjemne teplúčko, v teple rodiny...keď nejakú máte.

Teraz sa nám naskytá otázka:,, Keď sú bohatý u nás a chudobný u boháčov, tak to musí znamenať, že existuje stredná vrstva, nie?" Chyba a veľká. Niečo také ani nemôžete porovnávať, ale skúsme. U nás sú bohatí tí, čo majú doma pod posteľou ukrytých 50€ a bývajú na 4-tom. U NICH sú chudobní tí, čo majú 500-tisíc na konte, 500 vo vrecku a bývajú na prízemí. Dosť rovnaké, však ide len o pár núl...hmmm......DOSŤ PODSTATNÝCH PÁR NÚL. No to nič, v poriadku, my to prežijeme...možno.

Myslím, že by sme už mohli prejsť ku mne. Ako som už spomínal, volám sa Ivory-slonovina, ale všetci ma volajú Ivy. Neviem ako som sa dostal zo slonoviny k brečtanu, ale no čo už, život ide ďalej. Mám 9. Akože rokov. Bývam na druhom, čiže hneď pod povrchom. Furt lepšie ako na prvom, do nedávna som tam býval ale podarilo sa mi prešmyknúť sa nižšie.

Rodinu nemám, všetci buť umreli na preprecovanie hore, na skládke, alebo ušli, keď mali službu na poli. Síce ich tam strážia, ale, povedzme si pravdu, je to ako vstupenka do raja - pre naivky. Preto v žiaden neverím. Prečo som sa neprešmykol do jedného z aut vezúcich ľudí na pole? A čo ďalej? Jediný ktorí sú za poľami sú boháči - v svojich mestách - a vydedenci, ktorí nemajú nič, pokiaľ viem, tu mám aspoň, čo kradnúť.

StúpajWhere stories live. Discover now