Cupiditum

11 2 0
                                    

Sedel som tam asi pol hoďku a počúval zamilované sračky. Už som si myslel, že sa tam spolu vyspia alebo, čo. Ja už nvm. Ešte som totiž nikdy nepočul niekoho povedať 'Prepáč' 7-krát v jednej vete!

,,...Goldie!"
,, Hat!"
Objatie.

Wo~w. Tak toto je moc. V celom svojom živote som nevidel nič tak sladučkého. Ten koláč, čo žral jeden Pes, pár rokov dozadu, by sa hanbil.

,, Oh, vyrušujem, snáď? Ja si to kľudne môžem namieriť späť."

Odvrátil som svoju pozornosť od zamilovanej teenskej dvojky k urastenému chapíkovi - okolo 20-25?, asi, ktovie? - , ktorý sa vynoril z jednej z uličiek, s červenou čelenkou s uškami... NO COMMENT. Vidno, že retardi tu dole ešte nevihynuli. Hm. Ale takúto módu vidím prvý krát. Videl som rôznofarebné/vzorované vlasy, tunely o rozmeroch päste v ušiach, nose atď, ale farebné ušká sú novinkou. Rovnako ako to Cupiditum.

,, Cupid vás už očakáva, alebo, žeby ste si to boli rozmysleli? Ale budem smutný, keď hej..." Chlapík si prehrabol svoje leské hnedé kadere a zvodne sa na nich usmial, čo si vyslúžilo pár červených tvárí.

Zaškebil som sa.

Wow som metrosexuál, pozerajte na mňa. Som sexy, som stelesnenie perfektnosti. Aaaah. Mmmm... Vidíte moje dokonalé vlny? Sú prirodzené, samozrejme.

No do kelu. Doštím sa od smiechu, keď to takto pôjde ďalej.

Tí dvaja sa hardcore červenali! Ja nemôžem! Doteraz to vyzeralo, že sa tu ubozkávajú k smrti a teraz sa celkom reálne červenajú pri pohľade na uškatca. Ten žmurkol na Goldieho, ktorý akoby na povel očervenel od hlavy po päty. Hat sa trochu pootočil, vytreštil oči ako práve zabitá ryba a pohľad mu stemnel, což spôsobilo, že nálada na jeho strane citeľne ochladla.

Wow no to je ale pohľad.
Čo to tu máme, žeby rivala v láske?

Goldie nie, nepozeraj naňho! Ja som tu pre teba vždy bol a vždy budem! Nedokážem si predstaviť život bez teba! Ostaň so mnou... prosím!

Uškrnol som sa. Pozrem si trochu viac, snáď sa Aqua nenaštve.

,,Poďme moje malé mačence! Cupid nebude čakať večne. Je to veľmi zaneprázdnený muž,"priblížil sa ku Goldiemu a prstom mu nadvihol bradu aby si ho mohol lepšie prezrieť:,, no na takých krásavcov ako si ty Goldie si vždycky nájdem, oh nájde čas." Otočil sa a vyrazil späť do uličky z ktorej prišiel.

WTF!? To čo bolo! "...na takých krásavcov ako si ty Goldie si vždycky nájdem, oh nájde čas." O.0 .Je úplne jasné, že on je ten Cupid! A oni ništ! Vobec, absolutne nič!? Oni sú fakt blbí! A by the way... kto v dnešnej dobe používa slovo 'mačence'?

Zo svojich vnútorných myšlienok som presunul svoju pozornosť na to podarené duo.

Goldie už chcel nasledovať Cupida ale Hat to už nevidržal a odtiahol ho do jednej z uličiek.

Kôli bezpečiu som sa nevykláňal z uličky a pravdupovediac ani som nemusel. Hat totiž vôbec nevie šepkať. Defakto počul som všetko až príliš jasne.

,,...Goldie, nerozmyslíme si to-"
,,Vyzeral celkom priateľsky-"
,, Ani nám nepovedal ako sa volá, ten chlap je podozrivý-"
,,Hat neboj, všetko bude v poho, kámo..."

Uuuu. KÁMO.  Frienzone. Frienzone. Frienzone. Frienzone. Šupol ťa do Frienzone. A ja som myslel, že ste medzi sebou niečo mali... Ale aj tak, toto by som nazval, trafiť kam to bolí~.

Uškatec medzitým vytiahol tenkú platničku, ak si dobre spomínam tak sa to volá 'mobil', či čo- neviem kde to zohnal, ale rozhodne ma to zaujalo, znamená to, že majú z predaja toho Cupidita toľko, že si to možu tý kreténi dovoliť. Dačo doň ťukal a neskôr si to priložil k uchu a niečo doňho šepkal a pozrel ich smerom, potom po celej križovatke a náružlivo gestikuloval. Nevyzeralo to však, že by si ma bol všimol.

Po chvíľke vyšla z uličky dvojka kamošov. Uwaa~ sorko Hattik si vo friendzone~. Dobre, uznávam, musím prestať, lebo sa doštím. Uškatec ich obdaroval žiarivým úsmevom a po pár slovách sa vytratili do útrob tmavej uličky. Po pár minútach som ich nasledoval, dávajúc si dobrý pozor kam stúpam.

Dokelu, Aqua ma zabije.

StúpajWhere stories live. Discover now