Bylo pondělí a já měla trénink, pro ty co mě neznají tak se jmenuji Anna a je mi 14. Za měsíc mě čeká mistrovství světa a já se strašně těším :). Pokud by někoho zajímalo tak chodím na moderní gymnastiku, takže obruč, kuželi, stuha, gymnastický míč, atd.....
Můj trénink vypadá asi takto:
Trvá 1 a půl hodiny. První je rozcvička. Poté jdeme na vlastní sestavy které děláme asi hodinu. Poté je většinou nějáka gymnastická hra a pak se ještě chvilku protahujeme a KONEC.
Takhle to nějak vypadá na mém tréninku. Nejraději mám asi obruč, protože mi přijde nejlehčí. Asi nejtěžší jsou kuželi, protože jsou 2 :D. Bydlím v rodinném domečku a máme velkou zahradu takže tam mám různé pomůcky na gymnastiku. Vždycky po tréninku jdu tak na půl hodiny na trampolínu a pak přejdu na hrazdu. Tam jsem asi 15 minut a pak jdu na trávu kde trávím nejvíce času a to je 1 hodina. Spát chodím kolem 10 hodiny, protože chodím na tréninky každý den a navíc chodím i do školy. Ráno vstávám v 6 hodin, protože já než se připrávím tak to chvilku trvá :D. Vždy si do školy dělám drdol (na gymnastiku se musí mít buď drdol nebo culík a mě víc sluší drdol) vyrážím z domu kolem 7 hodiny až 7:15. Vyšla jsem z domu.......
Pokračování příště
-----------------------------
Tak jak jste si mohli všimnout píší novou knížku! Jupí :D
Doufám že se vám tato knížka bude líbit a bude mít kladné ohlasy. Tak já se loučím El.
ČTEŠ
SLÁVA
ActionTento příběh je o gymnastce jménem Anna. Byla to vrcholová sportovkyně, ale, život ji změnila autonehoda, po které byla 2 měsíce v nemocnici.... Více se dočtete v příběhu