Facts about Me -1

49 9 49
                                    


-Μουσικη υπόκρουση απο πανω παιδες ;-) ⬆

Οπως ξερετε ...ειμαι πολυ αισιοδοξη και καλη....

Αλλα Χει ...εκει που καθομουν στον καναπε...μου ηρθε μια φαϊνη ιδεα!

-Ιουυυ αυτο μυριζει καμμενο τοση ωρα (λεει καποιος)

Σκασε 'σει !!! (ειπα και τον πηρα με τις πετρες)...γουεϊτ ειπα πετρες? Χεχ...εννοουσα ΚΟΤΡΟΝΕΣ!

Τεσπα που ημουνα? Ααα στην φαϊ- (πηρε φωτια το σπιτι απο τη σκεψη... Μου) μπα αστο ...

Λεω...γιατι δεν κανω ενα φακτς αμπουτ μι?

Οποτε χιρ γιου γκοου!

1. Με λενε Αννα ...ο αυτο δεν ηταν φακτ το ξερατε ηδη ...

2. Θα το πω μια φορα. Μισω θανασιμα την Ιστορια ! Εγω και αυτη δεν εχουμε καθολου καλη Ιστορια ....απο την τεταρτη δημοτικου ! Να φανταστειτε αμα ειχα να διαλεξω μπιτουιν Γεωγραφια και Ιστορια ....
Η Γεωγραφια θα κερδισε.
Η Elleanna333 καταλαβαινει.

3. Λοιπον να πω τους πρωτους σελεμπριτι κρασες μου? Ας τους πω : -James (απο το big time rush/ολες ειχαμε κρας σε αυτον καποτε κοριτσια ντοντ λαϊ!)
- τον brent. Νομιζω ετσι τον λενε...(απο το Victorious / το ιδιο ισχυει και για αυτον!)
-Λοιπον...γουατ αμ αμπαουτ του σεϊ ιζ χαρντ. Ντου νοτ εντ αϊ ριπιτ ντου νοτ κριντζ.... Τον....

*ντραμς ρολλς....*
Matty b... Κλαψτε τωρα !

- Ο Gouido και ο Mattias απο το patty ...(ηθελα να ξερα τι σκεφτομουνα οταν ελεγα οως υα τους παντρευτω...)

- και καποιον που Ολος ο γυναικείος πληθισμος ειχε κρας καποτε....Οοοοο Zac Efron ( απο το HIGH SCHOOL MUSICAL )
Γιειι νοπ.Δεν θα γραψω τουε υπολοιπους γιατι δεν θα τελειωσει ποτε αυτο το κεφαλαιο ...

Οοο μπορεις απλα να πεις πως δεν τους θυμασαι!

Σκασε ! Αλλα τρου καταβαθως :'(

4. Oι αγαπημενες νου σειρες ειναι:
- Vimpire Diares (το εβλεπε η αδερφη μου οταν εγω ημουν
"νινι" και εγω κρυφοκοιταζα πισω απο την πλατυ της...χεχ

- Supernatural ...Sam αμα το δεις αυτο (νοπ) να ξερεις πως εισαι μεγαλο μαναρι.
*νε κοιρανε ολοι σε φαση wtf?*
Μη μου πειτε οτι εσεις δεν πιστευετε το ιδιο!?

- Girl meets the world ... Farkle να ξερεις οτι αν και στην αναπτυξη ακομα...εισαι μαναρι. Αααα και σιπαρω πιο πολυ #Markle / #Faya απο #Rarle
#σορινοτσορι...

- Οnce Upon A time ....ενα εχω να πω ο Robbie/peter pan ειναι δικος μου! Παρ'ολο που δεν το ξερει ακομα . θα παντρευτουνε συντομα! :-)

5. Δεν εχω τι αλλο να γραψω...

6.Ου! Επιφωτηση! Εχω 2 κολλητουλες....

7. Ακουω τα παντα! Εκτως απο λαϊκα. Οχι παιδια μη μου το κανετε αυτο!
Μπορω να ακουσω απο τα πιο αργα τραγουδια / ποπ μεχρι και ροκ ....αναλογως το μουντ μου .

8. Γενικως στο σχολειο ειμαι απο αυτα τα ατομα που κανουν σαν χαζοχαρουμενα/μιλανε συνεχεια μονο οταν ειναι με τους φιλους τους /ατονα που γνωριζουν. Γιατι κανονικα ειμαι αυτο το ατομο που ειναι πολυ ησυχο και awkward και αμα του κανει παρατηρηση κανενας δασκακος θα ευχονται να κανουν ενα πουφ και να εξαφανιστουν απο την ταξη αμεζως για καποιοες ωρες. Ναιπ τρου!

9. Γελαω πολυ! Οχι δεν ειμαι χαζοχαρουμενο απως ειμαι χαρουμενο ατομο! (δεν ισχυει παντα αυτο για το χαζοχαρουμενη)

10. Θα προτημουσα να μην εχω κανενα κρας απο το να εχω ενα που στη κυριολεξια με εχει χεσμενη!

11. Δεν εχω αγορι και ουτε θα εχω για κανα δυο χρονακια γιατι ...νομιζω ξερετε τους γονεις !αλλα ειμαι οκ με αυτο! Νο προμπλέμα !

12. Μια φορα την ωρα που ετρωγα τραχανα , ο αδερφος μου ειπε κατι ξεκαρδιστικο και γελαγα τοσο πολυ, μεχρη που μου βγηκε ο τραχανας απο τη μυτη! Αυτο ειναι αληθεια. Εχω εμπειρια σας λεω!

13. Θελω να μπω Νοσηλευτικη στην Αθηνα και να γινω βοηθος νοσηλευτριας ή νοσηλευτρια.

14. Εβλεπα πολυ Ντορα η εξερευνητρια οταν ημουν μικρη ...τωρα δεν το προλαβαινω γιατι σηκωνωμαι το μεσημερι και το Νικελοντεον τετοια ωρα παιζει μλκς . αλλα η Ντορα με καταστρεψε παιδια. Για αυτους που ρωτανε....

---------------

Λοιπον μερεντοβαζακια μου
Ελπιζω να σκασατε στα γελια οπως και εγω με τις μλκς που εγραφα!

Μεχρι το επομενο κεφαλαιο
Υα θελα να σας πω ....

Για χαρα νταν μερεντοβαζακια θα τα πουμε ;-)

Keeping Up With My Miserable Life :')Where stories live. Discover now