HATIRLATMA
Konferans salonuna gittigimde Sok olmustum...
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰Her yer suslenmis ve cok guzeldi her yerde fotografim vardi. Sonra Adrianı gordum cook ama cook tatliydi.
-A-adrian bunlar cok guzel.
- Hepsi senin icin. dedi ve diz coktu
- Benim meleğim leydim olur musun Bana hep 'canim birtanem ' dermisin evlilik yolunda ilk adimi atarmisin benimle sevgili olurmusun Merinette AGREST ...
Dedi ve bana ustunde "Adrian❤Merinette" yazili bir kolye verdi cok tatliydi...
- Evet sonsuza kaadar evvett!!!!!
Cok sevinmisti beni kucagina alip dondurdu.
- Benimle gel sana bir sey gostericem. dedi.Ben de peki deyip elini tuttum ve beni kocaman bir teleskobun yanina goturdu.
-Way canina Adrian burasi harika.
- Daha hic bir sey gormedin prenses...
Yerde minderler vardi. Bana uzanmami soyledi. Ben de tamam deyip uzandim o da yanima uzandi.
- Adrian buna hic gerek yoktu...
- Eğer otelde olmasaydik ben sana daha neler yapardimda iste oteldeyiz diye elimden bu kadari geldi...
Bende guldum.
- Simdi yilsizlara bakip tadini cikar prenses.
- Sen ne yapicaksin?
- Ben seni izlicem:)
Dedi. Çok mutluydum. Hemen ona sarildim ve basimi koyuna koydum. Sonra ona- Seni seviyorum Adrian.
- Ben de seni seviyorum Merinette.
YAZARIN AĞZINDAN:
Kız ve oğlan cok mutluydu birbirlerine sevdiklerini soyledikten sonra kız oğlanın koynundan yıldızları izlerken birden kendini ruyalar aleminde buldu...
SON