Mama-Ok!!Hai la mașină!!
Eu-Bine!!
După aproape 6 ore am ajuns in California...E foarte frumos aici...Mâine mă duc la noul meu liceu....Am uitat sa va spun fratele meu este a 12-a ....Probabil nu știți dar...eu sunt profesoara unui grup de dans bine acum am fost transferată la o școală de dans din California...Sper sa am niste elevii...ok și o profesoara ok....Casa mea este una foarte mare are lift și 4 etaje....Piscina și un garaj subteran...in care eu am 19 mașini deoarece eu fac curse ilegale ...In fine mă duc la mine in camera și îmi despachetez...după 10 minute mă duc sa îmi fac un duș și îmi i.au pijamalele și mă bag la somn...
*Dimineața*
Este dimineata...iar,soarele îmi bate in ochii...mă ridic din pat și mă duc la baie,mă spăl pe dinți și după îmi fac un duș.Dupa 20 minute ies și decid sa îmi i.au un tricou roșu larg...și niste blugi scurți albii și în picioare îmi i.au niste Conversii...roșii..îmi i.au geanta și plec...Când ajung la liceu toți de holbează la mine...Deodată mă ciocnesc de cineva...
El-Ai grija pe unde mergi!!!Tâmpito!!!
Eu-S..c...u..ze...Scuze!!!
El-Hai pa!!
Doamne de ce face asta nu i.am făcut nimic....In fine...Mă duc la ora....De pare că e ora de istorie...i.au un 10 și după plec...Deodată cineva mă strigă...când mă întorc era......
La media e Romania....in parcul Sebastian
CITEȘTI
Tocilara...
RomanceEste o carte de dragoste... Ea-Tocilara liceului... El-Bad Boy.ul liceului... Ce se va întâmpla...???