PSYCHOmÓZGI

17 1 0
                                    

  Emilia od małego fascynowała się duchami robiła dziwne rzeczy zamiast siedzieć nad książkami, rodziców nie słuchała ale miała starszą siostrę wiadomo jak to siostry się dogadywały dobrze. Raz weszła do pokoju bardzo poddenerwowana podeszła do swej siostry i usiadła na kolana zaczęła płakać i było widać po jej minie, jak by chciała jej wykrzyczeć że dzisiejszej nocy zginie. Po tym wydarzeniu ona już nie mogła usnąć, przewracała się na boki bo już było bardzo późno, nie mogła zmrużyć oka chociaż była trzecia w nocy a jak już je zamknęła usłyszała krzyk pomocy !wstała z łóżka pomimo tego że się bała ale musiała sprawdzić dlaczego siostra tak krzyczała szła w kierunku jej pokoju z dość nie wyraźną miną była coraz bliżej a serducho mocniej biło jak otworzyła drzwi chyba sama nie wierzyła jak jej siostra bezwładnie w powietrzu się wierciła. Cała blada twarz i koszulka jest od krwi przez chwile pomyślała że to może jej się śni nagle upadła na łóżko łamiąc przy tym nogę kość przebiła jej skórę krew trysła na podłogę zaczęła głośno krzyczeć, co się dzieje do cholery?! i gdy już chciała uciec to drzwi się zatrzasnęły.wygięte kończyny czarny ochłap skóry nigdy w życiu nie widziała takiej kreatury zaostrzone zęby i zakrwawione oczy mogła krzyczeć z całych sił nie usłyszy nikt pomocywyskoczyła w jej stronę plując przy tym śliną przydusiła ją do ściany całą swoją siłą, przewróciła też na ziemie usiadła na jej klatce i bawiąc się jak dziecko łamała siostrze palce, wbiła jej paznokcie robiąc przy tym dziurę i szybkim pociągnięciem zerwała z twarzy skórę.Mała Emilka zachowywała się jak duch zatapiając swoje zęby jej rozerwała brzuch spoglądając w jej wnętrze wpatrywała się jak w deser oblizując się przy tym jak gruba Magda Gessler wyjadając wątrobę zaplątała się w jelita nie chciała skończyć rzęzi, aż nie naje się do syta. Kończy się jedzenie a ten fakt ją zasmuca szybkim pociągnięcie wyrwała z klatki piersiowej płuca po pysznej kolacji oblizała całe ciało wyjadła wszystkie wnętrzności ale nadal było mało ciało było ciężkie i nie mogła podnieść jej z podłogi nie miała tyle siły wiec oderwała ręce i nogi położyła ją na łóżku patrząc wzrokiem srogo rozmyślała co może jeszcze zrobić z jej nienaruszoną głową jak już chciała ja zmiażdżyć swoją małą pięścią obudziło się w niej całe człowieczeństwo doszła do siebie zrozumiała co zrobiła lecz było za późno bo jej siostra już nie żyła demon wszedł w Emilie i kazał zabić siostrę a po całej tej masakrze tak po prostu sobie odszedł zrobiło się już jasno a drzwi się uchyliły dziewczyna widząc co zrobiła podcięła sobie żyły.  

PSYCHOmÓZGIWhere stories live. Discover now