Mă..sincer..nush ce înseamnă ,,rotopercutor'' . Stați o secunda sa caut , sa ne minunam împreună.
~Time skip 5 minute~
Mă ce mama draq!
Deci...da.Am primit o provocare de la Rori-chan10. In care tre sa zic încă 10 lucruri despre mine, chiar daca nu va pasa!! Da nu-i bai!
Provocarea asta are și un regulament, care constă in felul urmator:
La regula cu numărul 7, cred că vați prins și de ce am un titlu atât de ,,normal'' și ,,potrivit'' capitolului.Deci..(fara deci) sa nu o mai lungesc [ :) ] și sa va spun încă 10 lucruri despre mine, care vor aduce Oxigenul pe Marte pentru a planta români capsuni.
Deci:
~ Eu nu spun nimănui când voi face un lucru, pt că la cum mă știu , o să amân câteva luni bune.
~ Am căutat numărul de telefon al creatorului animeuri ,,Deadman Womderland'' pt al înjură că nu pune draq odată următorul sezon!
~ La examenul și a 8 a am desenat pe foaia de ciorna un ornitoring pe o matura făcută din flori.
~ La examenul din a 8a eu mă gândeam la film sa ma uit acasă și ce o făcut mama de mâncare.
~Am o ,,voce'' care de fiecare dată când fac ceva îmi spune sa tac draq din gura că nu poate să doarmă.
~Si mai e și Folly care atunci când vreau sa fac ceva, îmi spune sa nu fac acel lucru că mă îneacă in spirt și mă da pe răzătoare.
~ Sunt muuuult prea directa și sinceră, cred că din cauza asta am doar 2 prietene.
~Cand eram mică tata avea un album Paraziti, pe la vreo 2 ani, si il asculta la maxim!!! Cred că din cauza asta îmi place mult rap-ul și hip-hopul.
~Am fost la un concert Paraziti acum vreo 2 ani cu tata, bine și cu mama și frați mei, dar lor nu le pasa de concert, pe când tata tine doza de bere in aer și cântă , iar eu râdeam de el și țipăm. :)))
~Cand eram mai mică, prin clasa 1 am descoperit eu și cu tata ,,Mo și Foca''.
Ne uitam la blana(volum) pe calculator, iar in pat era mama și ne zice sa nu ne mai uitam că îi cu prosti, dar tata a zis că nu e cu prosti și a dat volumul mai tare. In momentul ăla Mo a zis : ,,O p*la zburătoare, roz cu luminițe
O p*la zburătoare , roz cu luminite'' Am râs de m-am crăcit :))Deci..acum trebuie sa tag-uiesc inca 13 persoane....
Am luat Random:
o-pitica-mica
Misaki-kun18
Let_it_die
ValiUchiha69
The-beast666
Nightmare_Queen69
Vampira_The_Killer
Fata_Gay
DemonnSingle1499
Ale-kun12
Shiroi_Sakura
AndradaRzm
DaldyaCred că îs 13, mi lene să număr.
Vam luat Random, pe majoritatea nu va cunosc...da nu-i bai' :)))
CITEȘTI
Desenele mele retardate
RandomM-am decis sa îmi expun ,,operele de arta", și niste poze ciudate.