Öncelikle kendimi tanıtayım.İsmim Melodi.Nasıl sahip olduğumu bilmediğim bir elemente sahibim.Kumral rengi saçlarım, sarı be kahverengi olarak gözümde iki renk var. Zayıf bir vücuda sahibim . Benim dışımda 3 elemente sahip olan başka kişilerde var. Onlarla hiç tanışmadım
Kahinata göre felaket yaklaşınca bitbirimizin varlığını hissedecekmişşiz ve ne zaman birinin canı yandığımda veya mutlu olduğumuzda aramızdaki bağ sayesinde birbiri izin ne hissetiğini anlayabilecekmişşiz.
O günde aynende öyle oldu. Sanki içimde benle beraber birkaç kişi daha yaşıyordu garip duygulara bürünmüştüm.Ayrıca ogün sanki bana ait olan güç kontrolden çıkmıştı. Tam yedi kez farklı ülkelerde deprem çıkmıştı.
O zaman anladım ki biz gerçekten seçilmiş kişileriz ve armızdaki bağ hič kopmayacak. Üstelik sadece benim gücüm değil diğer element güçleride kontrolden çıkmıştı.2 ülkede sel,4binada yangın,3 şehirde de hortum çıkmıştı. Çoğu şey değiśmişti. Felaket yaklaşlaşmıştı.kehanet gerçekleşiyor.
Ama bir sorun vardı. Biz birbirimizi nasıl bulacaktık? Ertesi sabah isimsiz bir mektup geldi. Mektupta şunlar yazıyordu:Benim kim oldiğum veya nereden geldiğim önemli değil.
Akşam saat 17:30'da seni kapının önünden bir araba alıcak. Sakın bundan kimseye bahsetme. Senin gibi diğer 3kişi daha çağrıldı. Kahinat gerçekleşmeye başladı. Bu sen ve senin gibi olan kişiler tehlike altında demektir. Gelirken yanında kimse olmasın. Oraya gelince herşeyi öğreneceksin.Bu kimdi? Kahinatı nereden biliyordu ve nasıl beni ve diğer elementlerden haberdardı? Aklımda binlerce soru vardı. Bu bizim için bir tehtitmi yoksa yardım etmeye çalışan biri mi bilmiyordum.
Saat 17:30'da mektupta yazdığı gibi kapının önüne indim.Aynen mektupta yazdığı gibi kapının ön ünden beni aldı.
Oraya gidince öğrenecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTLER. "Kıyametin Çağrısı"
Science Fiction4Büyük element Hava,Su, Ateş ve Toprak. Bu elementlere sahip kişiler kendilerini bir felaketin beklediğinden haberdar değillerdir. Hava rüzgar olunca Su okyanusa dönüşünce Ateş alev alıp yanınca Toprak yeri titret...