1.

6 1 0
                                    

-Klaudija, prisimink mokykloje reikia elgtis gražiai!
Tą patį man mama sakė pirmoje klasėjė, o darbar ir dvyliktoje. Ji vasad manimi rūpinasi, kaip ir tėtis... Tik jis Norvegijoje. Aš vasarą būnu pas jį. Tai pati geriausia šalis visame pasaulyje!
-Mama, juk man mokykloje ne pirmas kartas.
-Taip, bet šioje pirmas.
-Mama, nesijaudink!
-Gerai, eik į mokyklą! Sėkmės!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
----------------------->Mokykla<--------------------
-Sveiki mokinai,sėskites.-į klasę įėjo direktorius Braunas.
-Šiandiena mūsų gimnazijoje padaugėjo viena mokine. Klaudija, ateik.
-Sveiikii..
-Mhm...Sėskis prie Klaros, nes laisva vieta yra tik prie jos- paliepė mokytoja
Klara atrodė..Hmm...Negražiai..Bet ji pasirodė miela ^^
-Sveika, esu Klara, o tu..
-Klaudija. Klausyk, čia ne vieta ir ne metas šnekėtis. Gal per pertrauka?
Ji linktelėjo ir savo žvilgsniu pasakė gerai.
------------------->Pertrauka<------------------
-Nespėjau prisistatyti, esu Klara. Šią mokyklą lankai jau nuo devintos klasės ir niekas su manimi ne draugauja. Tai vien dėl mano išvaisdos, net tėvai sako,kad aš baisi.

-Vargšelė. Žinai ką. Tu man atrodai miela,tad šiandien puse keturių susitikim prie lofto ir nueinam į mano namus gerai?

-Kaip fainei! Man čia taip pirmą kartą...

-Tikrai?! Aš pasikviesiu dar viena savo drauge. Kartu bus smagiau.

-O ne...-iš niekur nieko pasakė Klara.

-Kas ,,O ne"?

-Ateina tos kietos merginos...Jos dažnai ,,stumia" gal kai jos pastums moki kažką tokio taip pat atsakyt?

-Ne..

-Oouu, jūs tik pažiūrėkite 2 damutės sėdi-sarkastiškai pasakė viena iš tų panelių.

-Apie ką šnekat?-vėl ta pati pradėjo šnekėt.

-Tikrai ne apie tave, nes tau dėmesio ir taip užtenka. Kaip ten sako ,,nusileisk ant žemės žmogau, nes biški per aukštai pakilus"-atrežiau aš.

-Klausyk Šlaudija ar kaip ten tave vadina sedėk vietoj, nes taip įvesim tau savo taisykles.

-Galvoji aš jų laikysiuos?-to jos jau nebeišgirdo, nes jos nuėjo.

-Tai Džesika ir jos šutve. Jos bando flirtuot su tais gražuoliais, bet joms nesiseka...-Klara ta žodi ,,gražuoliukais" ištarė taip svajodavamai.

-Ne tokie jie ir gražus ir šeip aš turiu savo internete meile...

-Tu rimtai? Ar jus jau buvot susitike?

-Ne, mes net nežinom savo vardų. Prižadėjom nerašyt vardų, kol nesusitiksim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taii joaa...Tokia yra pirma dalis(Idk ar jin įdomi),bet tykiuosi, jog patiko ^^

Keistai(dar tik pradėta istorija)Where stories live. Discover now