Peti ais dibuka. Mata aku yang msih terpejam lagi, tercari2 apa yg boleh dimasak pada pgi2 mcm ni. Hidup aku ni sedih, nk makan pun kene masak sendiri, harap je kaya tapi mak bapak aku sendiri semua sibuk dgn kerja. Dahlah anak tunggal.
Dalam peti ais tu tak bnyk pn yg tinggal, so aku masak bacon jela. Sedg aku masak, tiba2 aku rasa mcm ada org peluk aku dari belakang. Mula timbul rse tak selasa.
"Chagiya~~ Morning bby💕" dia melilitkan lengannya kt pinggul aku, buatkan pergerakan aku agk sukar. "Lepasla." Cakap aku tk selesa. "I miss you baby! Nak kiss.."Jimin pgg bahu aku dn pusing menghadap dia. Aku hanya mengeluh. "Jangan kacau aku boleh x??" Kata aku lalu sambung menggoreng bacon.
Muka Jimin yg tadi pnuh dgn senyuman, skrg bertukar watak.
[18++]
Dia pusingkan bahu aku dn kiss aku dgn paksa. Tngn aku cuba tolak badan dia yg semakin rapat ngn aku. Aku sedaya upaya utk lepskan diri aku, tp hanya sia2.
Jimin rentap tangan aku yg cuba ganggu perbuatan dia dan pgg tangan aku kuat2. "Jimin! Lepaslah!" Aku menjerit dalam mndesah. "Kau sombong kan ngn aku?? Skrg ni kau jgn cuba melawan kalau x, lagi sakit aku bagi." Ugut Jimin.
Dia cengkam leher aku dan kiss aku lg. Tangan dia yg pgg tgn aku terus dilepaskan. Aku bukakan mata aku yg dipejam tadi dan melihat ke dalam ank mata Jimin. Kitorang eye contact. "Y/N.. aku sayang kau sngt. Asal sush sngt kau nk syg aku balik?" Kata Jimin lembut. Aku diam. Reaksi aku yg tiada apa2 buatkan Jimin makin panas baran. "Cakapla!! Jawab!! Aku tnya!!!" Dia menjerit kt aku. Masa tu, aku rasa nak menangis sbb first time kena tengking mcm tu.
Melihatkn aku yg tiada apa2 reaksi, Jimin terus tolak aku jatuh. "Jimin, tolong jgn buat aku mcm ni.." aku mengundur ke belakang dgn tangisan yg akhirnya jatuh jugk. Jimin tersenyum senget smbil cuba menarik tali pinggangnya. "aku sayang kau weh.. dah lama dh, cuma kau tu yg jual mahal sngt, aku tk de pilihan lain, chagi~." Kata Jimin dn terus terkam aku. Dia pgg dagu aku dan .....
YOU ARE READING
TRUST [[18++]]
FanfictionMature Content!! [18++] Malay fanfic. Untuk fans yg byuntae je, spe2 otak dia suci tu JANGAN BACA!