Elvis
Elvis se narodil v mývalí rodince. Taťka měl práci a mamka se starala o Elvise. Když bylo Elvisovi 7 let, matka najednou dostala infarkt když žehlila. Elvis její smrt považoval za konec světa, ale otec moc dlouho netruchlil a přivedl si novou ženskou. Elvisovi se jeho nová maminka nelíbila a co ještě bylo horší, po roce se jim narodila Rococo.
Kolem Rococo se každý náhle točil a Elvis Rococo nechtěl mít jako svoji sestru. Když Rococo byly čtyři roky, stále si chtěla s Elvisem hrát, ale Elvis se jí pouze snažil zbavit. Poté Elvise vnukl nápad otrávit svoji macechu, což se mu ve třinácti povedlo a až do sedmnácti Elvis strávil život v pasťáku. Jeho otec si už další ženu nehledal a pár měsíců po jeho příchodu z pasťáku ho vydědil a vyhodil z baráku na ulici. Rococo vychovával sám, měli málo peněz, ale protože Rococo byla nejlepší žák na škole, stát jí dal peníze na prestižní univerzitu. Krátce poté, co se Rococo dostane na univerzitu, otec těžce onemocní a zemře. Rococo žije v podnájmu, ale zanedlouho se na škole setká s Ernestem, který se do ní zamiluje a později se Rococo přestěhuje k němu. Zatímco Elvis žije v boudě a pracuje pro Silvyho, který mu dává za jeho práci pár šupů. Silvy je starý strýček skrblík.
Silvy
Silvy je syn prvního biotronika na světě a je nyní nejstarší biotronik světa, jelikož hodně starých biotroniků zemřelo, Silvy má nesmrtelnost, tzn. že nemůže umřít přirozenou smrtí, ale může být zavražděn. Momentálně mu je 63 let. Silvyho oblíbený nápoj je vodka jako správný rus. I jeho otec pil vodku, takže to má v genech. Jeho srst je z pravého stříbra. Silvy je perská kočka (ikdyž všichni si ještě pořád myslí, že je vlk XD). Silvy má telepatické schopnosti, magii a umí se teleportovat. Je padouch, a díky jeho moci si může dovolit na cokoliv ukáže, je multi miliardář a na svým panství dlouhodobě žije s Habeiem, což je jeho poskok a přítel z děctví a novodobě žije se svou manželkou Lei a jeho dcerkou Sylvií. Od té doby co zfotrovatěl neskutečně zlenivěl, ale Lei i tak denně projevuje lásku a vděčnost.
Ok to jsou takové základní informace... Historii mám docela pomíchanou, protože to dost měním XD
Silvy se narodil do rodiny prvních Biotroniků perských koček a byl první biotronik s rodokmenem. Jelikož Biotronici se ještě považovali za nový vynález, Silvy byl vydařený experiment, který dokázal, že biotronici mohou plodit jako živé bytosti. U Silvyho byla nalezena genetická oční vada, která se projevovala barvoslepostí, ta se ukázala v mateřské školce, kdy Silvy nedokázal rozeznávat základní barvy. Tohle je také důvod, proč se obléká jen do černobílé. Ve školce byl středem pozornosti, občas někdy i té špatné, protože byl prostě kočka mezi lidmi. Ve škole neměl zas takové problémy, byl průměrmý žák, který se v páté třídě vpletl do špatné party, která šikanovala ostatní. Silvy nebyl agresor ani obět, nic proti nim nezmohl až do doby, kdy se jejich obětí stal biotronický králíček Habei.
Bylo mu teprve sotva 6 let. To bylo poprvé, co jeho skrytá moc o které nevěděl zasáhla. Silvy a Habei se stali nejlepšími přáteli a Silvy začal nacházet nové využití jeho bezedné síly. Habeiův táta byl šampión ve vimbledonu a na své turnaje ho bral s sebou, dokonce se ho i pokoušel učit tenis, ale Habei na to byl prostě levý a místo toho ho zaujaly tenisové míčky, s kterými dělal obrovskou sbírku s kterou se chlubil Silvymu. Ve 13 letech Silvy začal se svým snem stát se profesionálním čarodějem, své triky ukazoval na většině škol po celém rusku. Habei byl jeho asistent, který byl až neuvěřitelně vytrvalý. Jednoho dne museli Habeiovi rodiče letět do číny na turnaj a Habei chtěl zůstat se Silvym a nacvičovat nové, nebezpečnější triky. Silvyho maminka měla Habeie ráda a nevadilo jí si ho na tu dobu ponechat. Ve zprávách toho dne se otřesla zpráva, že letadlo do číny havarovalo a Habei byl zdrcen. Teď už byl ze své rodiny jediný, kdo byl naživu. Silvyho rodina Habeie přijala a nyní byli se Silvym jako bratři. O tři roky později zkoušeli ten nejnebezpečnější trik, vždy se jim zkušebně povedl, ale něco se pokazilo a Habei zemřel. Udusil se. Bylo mu teprve 11 let, když zemřel. Silvy si jeho smrt bral za vinu fanoušků, kteří ho vyhecovali. Na pokyn Silvyho byl Habei zmražen, aby jeho tělo přetrvalo dlouho. Jeho fanoušci ho však nepřestali milovat a už tehdy byl světovou legendou, jehož triky byly unikátní a nikdo se je doteď nedokázal předvést jako on. V 22 letech odešel z ruska do "Biotronic city" neznámého města s neznámou polohou v neznámé zemi, kde o něm nikdo dlouho neslyšel. Celý svůj život strávil studováním transportu duše, která byla nejsložitějším "kouzlem" v dějinách lidstva. Silvy k tomu potřeboval projít riskantním rituálem, který mu zajistí nesmrtelnost, během které musel zabít 5 lidí, každý jiným způsobem. Poté sestavit pentagram z jejich kostí a říct zaříkávadlo, které pokud by se nevyslovilo správně, riskoval by život. Silvymu se povedlo projít rituálem, kde získal téměř svoji finální podobu až na to, že měl 5 křížků, jeden na čele, které reprezentovaly mrtvé lidi, pátý souvisel s kouzlem transportu duše. Během té doby Silvyho opět zasáhla zpráva, která říkala, že teroristi vyhodili bombu na rusko a zasáhli i místo, kde žili rodiče. Po rituálu nesmrtelnosti Silvy dosáhl ještě větší síly, která změnila jeho postoj k lidstvu. Silvy měl dychtivou žízeň po tom ovládnout celý svět a zlikvidovat lidskou rasu, ale na druhou stranu byl zlomený. Chvíli měl období, kdy pouze pil, a tehdy si vybudoval svoji závislost na alkoholu. Dalších 20 let mezitím uběhlo jak nic a Silvy by byl teď 50 letý starý mládenec, ale jeho nesmrtelnost stále zachovávala jeho mladý vzhled. Za tu dobu Silvy získal sílu vhodnou na transport duše. Po téměř 40 letech Silvy vytáhl zmražemé tělo Habeie, které u sebe uchovával. Teď konečně nastal ten okamžik, kdy znovu bude se svým přítelem z dětství.Silvymu se povedlo transportovat část svojí duše do Habeiového těla, kdy mu zmizel jeho pátý křížek a objevil se Habeiovi na čele jako symbol po transportu duše. Habeiovi začalo bít srdce, ale byl ochrnutý po těch 40 letech v chladícím boxu. 10 let potrvalo, než se jeho smysly plně vrátily, avšak jediné, co se mu nikdy celkově nevrátila byla jeho inteligence. Nejvyšší bod Habeiovy inteligence je podobná inteligenci psa. Habei nikdy nevyroste, vždy bude mít vzhled 11 letého chlapce.
Božeee, konečně 😂😂😂😂😂😂😂
ČTEŠ
Me, Myself & I
RandomZde budu psát tagy, svoje názory, recenze, moje problémy ze života, informace a ask, takže se mě můžete ptát... prostě takový zápisník :P