Mahmut Tuncer Fan Fiction

12K 764 490
                                    

         Mahmut Tuncer, en basit ve kaba tabiri ile "lo" kelimesinin insan karşılığıdır.
          Hayatını kısa ve öz bir biçimde anlatacak olur isek;
        Türkiye'nin güzel bir şehri olan Şanlıurfa'da 1961 tarihinde doğmuş, ailesinin beşinci çocuğudur. Annesi hamileyken mendil yutmuştur. Bu yüzden Mahmut'un doğumu esnasında çok zorluklar yaşanmıştır çünkü Sayın Tuncer annesinin karnından halay çekerek gelmiştir. Göbek kordonunda yazan "lo" kelimesinin, şu an ki karakterinin oluşumasında büyük etkisi olmuştur. Tuncer, 6 aylıkken annesi ile birlikte emmioğlunun düğününe gitmişler ve Tuncer ilk halay deneyimini oradayken yaşamıştır. Düğündekiler 6 aylık bir çocuğun bu kadar iyi halay çekmesine şaşırmış, bu başarısından dolayı onu halaybaşı yapmışlardır. Gelinin duvağı ile halay çeken Tuncer halaybaşı ünvanını ilk defa emmioğlunun düğününde kazanmıştır.

         Yaşı ilerledikçe arkadaş ortamı kalabalıklaşan Tuncer, halay çekmeye olan ilgisinden dolayı, arkadaşları tarafından dışlanmıştır fakat Tuncer, hayallerinden vazgeçmemiş, onların peşinden koşarak halay çekmeye devam etmiştir. Bu durum onun azmini ve halay çekmeye duyduğu ilgiyi arttırmıştır.

           Ergenlik döneminde iken, ilk sivilcesinin halay çekerek çıkması onu yaşıtlarından özel ve ayrı kılmıştır. Ergenlik döneminin getirdiği hayal gücü ile birlikte ağaca çıkıp orada da halay çekmeye çalışan Tuncer,  ağaçtan düşerek iki elinin de serçe parmaklarını kırmıştır. Bu kaza yüzünden 3 ay boyunca düğünlerden uzak kalmış, ama bu onun halay çekme isteğini engelleyememiştir. Tuncer, yeni bir yöntem geliştirmiş ve amuda kalkıp, ayak serçe parmağı ile halay çeken ilk insan ünvanını kazanmıştır. Bunun üzerine Oscar'da halay dalında birincilik almıştır.

        Bu hikayedeki tüm şahıs ve karakterler "halay ürünüdür".

Mahmut Tuncer Fan FictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin