Heyy hier zijn we weer!
Bij een wedstrijd horen natuurlijk ook een paar regels, dus hier zijn die regels dan. De regels zijn niet lastig, maar als we er achter komen dat je je er niet aan houdt word je gediskwalificeerd.
Gediskwalificeerd worden is natuurlijk niet leuk, maar het zou niet eerlijk zijn tegenover de andere mensen die zich wel aan de regels houden. Laten we de goede moed erin houden en hier komen alvast de regels, veel succes.
De regels:
● Geef alle informatie waar we om vragen goed door. Stel we vragen om de gebruikersnaam en de titel, geef die dan ook allebei en niet alleen de titel van het boek.
● Wees sportief, accepteer de uitslag ook al ben je het hier soms niet mee eens.
● Lever de verhalen in op of voor de deadline. DEADLINES ZIJN ALTIJD OM 12 UUR S'AVONDS VAN DE AANGEGEVEN DAG! Alles wat daarna word ingeleverd doet niet meer mee.
● We letten er niet op of je alinea's in je verhaal gebruikt, maar wel op aanhalingstekens en andere leestekens. Vergeet dit dus niet.
● Als je de sticker zelf kopieert en op je boek plakt word je gerapporteerd door ons. Je kan alleen de sticker gebruiken als wij die je gegeven hebben. Als we je die niet gegeven hebben en je gebruikt wel wordt dat niet door ons gewardeerd.
● Geen kritiek op anderen hun schrijfstijl, iedereen schrijft op zijn eigen manier.
● Zorg dat je bij je thema blijft en ga er niet andere thema's doorheen gooien. Anders weten wij niet meer bij welke maand we het boek zouden moeten zetten.
● zorg dat je het boek altijd via wattchange@gmail.com inlevert. Dit staat ook in de korte introductie.
● Het verhaal moet minstens 600 woorden bevatten en maximaal 3000.VOOR ALLE DUIDELIJKHEID, JE MAAKT EEN KLEIN VERHAALTJE HIERVOOR. DUS GEEN HELE WATTPAD BOEKEN! ZE HOEVEN DUS OOK NIET ONLINE OP WATTPAD TE KOMEN.
Met vriendelijke groetjes,
Team Wattchange
JE LEEST
Game Time 2017
RandomGame Time! De nieuwe wattpad wedstrijd voor alle nederlandse schrijvers! Wil jij kans maken op een plekje voor jouw verhaal in ons wattchange tijdschrift doe dan mee! Al nieuwsgierig? Kijk dan even verder!