Love in the hate 9

2.2K 131 4
                                    

start........
Recall ေခၚေတာ့ဘူးေနာ္
At air pot,

jinyoung: tae ya ငါျပန္လာၿပီေနာ္ နင္ငါ့ကိုေစာင့္ေနတယ္မလား

Mark:ဟိတ္

jinyoung:အမေလး Mark ku နဲ႔ငါနဲ႔ညား

Mark:ဟားဟားဟား ဟီးဟီးဟီး နင္ငါ့ကိုႀကိဳက္ေနတာလား jinjin

ထိုစဥ္ jinyoung တစ္ေယာက္မ်က္စိပ်က္ မ်က္ႏွာပ်က္ျဖင့္(အမွန္ေတြသိသြားမွာဆိုးလို႔😂😂)
Jinyoung:ေအာင္မေလး ျဖစ္ရေလျခင္းငွယ္

Mark:😒😒ထားပါေတာ့ ခုနကနင္ဘာေတြတိုးတိုးရြတ္ေနတာလဲ

jinyoung:tae အေၾကာင္းေပါ့😁😁 ငါသူနဲ႔ေတြ႕ရမယ္ဟ သူငါ့ကိုလြမ္းေနမွာ ဟ

Mark:jinjin ya

jinyoung:ဘာလဲ

Mark:မေျပာေတာ့ပါဘူး နင္အခုမွေရာက္တာေလ နားဦးေပါ့ေနာ္ ငါhotelကိုအရင္လိုက္ပို႔ေပးမယ္ ေနာက္မွေျပာျပမယ္ေနာ္

jinyoung:OK Lets go

Mark pov: jinjin ya miyanae ငါမေျပာႏိုင္ဘူး နင္tae hyungေျပာတာပဲၾကားသင့္တယ္ jinjin ya နင္ငါ့ကိုဘာလို႔မျမင္တာလဲဟာ ငါဒီ၁ခါေတာ့နင့္ကိုလက္မလႊတ္ေတာ့ဘူး လံုးဝလတ္မလႊတ္ဘူး jinjin na...........

jinyoung pov:tae tae ya ငါျပန္လာၿပီေနာ္ နင္ငါ့ကိုလြမ္းေနတယ္မလား ငါနင့္ကိုအရမ္းသတိရတာပဲဟာ ငါေလ နင္လက္ထပ္တယ္ဆိုတဲ့ သတင္းကိုငါၾကားပါတယ္ but ငါဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ငါ့အတြက္နင္က အခ်စ္မွမဟုတ္တာ ငါ့အတြက္နင္ဟာ ရယူျခင္း ပိုင္ဆိုင္ျခင္းပဲ ငါ့အတြက္အခ်စ္ဆိုတာ သူ႔တစ္ေယာက္ထဲမွာပဲရွိတယ္ သူဆိုတာာာာာာာာက.........................................

.......................... Mark ku ေပါ့ ငါ့ႏွလံုးသားကို နင္နဲ႔ငါရည္းစားမျဖစ္ခင္တုန္းကတည္းက သူ႔ဆီမွာပဲ ျမႇုုဳပ္ႏွံထားတာာာာာဟ sorry ပါ ငါအခုျပန္လာတယ္ဆိုတာ နင္တို႔လင္မယား၂ေယာက္ကိုခြဲၿပီး နင့္အေဖ Kim Young Min ဆိုတဲ့လူ ကိုေထာင္ထဲပို႔ ပစ္မယ္ သူ႔ေၾကာင္ ငါ့အေမ ငါ့အေဖ အျပစ္မရွိတဲ့ ငါ့ညီမေလး ၿပီးေတာ့ ငါ့ပိုင္ဆိုင္မႈ ဒါေတြအားလံုးကို နင့္အေဖကသူ႔ရဲ႕ အတၱေတြနဲ႔ဝါးၿမိဳသြားခဲ့တာ စုတ္ျပတ္သစ္ေနတဲ့ငါ့ဘဝ ကို Mark ဆိုတဲ့အလင္းေရာင္ေလးေၾကာင့္ ငါျပန္လည္ရွင္သန္ခဲ့ရတာ အဲေတာ့ငါ့ေက်းဇူးရွင္ကို ငါခ်စ္လို႔မရဘူး အခုေတာ့ငါ့ဦးေႏွာက္ထဲမွာ နင့္အေဖကို ကလဲ့စားေခ်ဖို႔ပဲရွိတယ္ tae miyanae နင္ကေတာ့ ငါ့သားေကာင္ေတြထဲကတစ္ေကာင္ထက္မပိုပါဘူးဟာာာာာာ နင့္မိန္းခေလးျဖစ္တဲ့ kookie ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးကိုေတာ့ သနားပါတယ္ but သနားၫွာတာမႈဆိုတာ ငါ့အတြက္ေတာ့ zero ပဲဆိုေတာ့ sorry ပါ Jung kookie ရယ္.................

ဆိုၿပီးအမည္မေဖာ္တတ္ေသာအျပံဳးေလးျပံဳးကာ လက္သီးကိုက်စ္က်စ္ပါေအာင္ဆုတ္ထားသည္ ထိုမ်က္ႏွာေပၚရွိအျပံဳးကို jinyoung ကလြဲလို႔ မည္သူမွ်မသိႏိုက္ပါ.............

author : မေတြ႕ရတာေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီေနာ္ အာသာ ျပင္းေနလို႔ပါ ၿပီးေတာ့ reader ေလးလုပ္ေနလို႔ပါ နက္ျဖန္ကစၿပီးျပန္အပ္ပါေတာ့မယ္ေနာ္ နဲနဲေတာ့တိုသြားတယ္ ဟဲဟဲ နက္ျဖန္ၾကရင္ အရွည္ႀကီးေရးေပးပါ့မယ္ေနာ္😘😘😘😘

Love in the hate(vkook)Where stories live. Discover now