Gay Hikayem olayım

142K 32 25
                                    

Meraba ben cem küçüklükten beri kendimle fazla barışık bir insan değilimdir. Ve pornoyu öğrendiğimden beri gay olmayı hep merak etmişimdir ama hiç ciddi gerçek pek fazla fırsat bulamadım. Erkek arkadaşlarım kankalarım ve sevgililerim oldu ama o yıllar biraz sosyalitem azalmış ve nedense bazı erkeklere farklı bir gözle bakıyordum bu arada ben 182 boylu 81 kilo bir fiziğim var ve 16 yaşındayım bu hikaye 14 yaşımda başımdan geçti Hadi başlayalım.

O zamanlar 174 boylu 69 kiloyum.

O yıl şeker bayramından 1 hafta önce bir pazar günüydü ve aileyi toplayıp babaannemlerde buluştuk.  Amcamlar , yengemler ve şehir dışından gelen yakın akramamız herkez ordaydı kahvaltı ettik sohbet muhabbet falan aksama kadar ordaydık uyku zamanı geliyordu Kuzenler ve şehir dışından gelen akrabamızın oğlu ilker ağbi bu arada kuzenlerimden 4 kişi erkeiz diğer 5 i kız hep beraber bizim evimiz en yakın olduğu için bizde kalıyorduk diğer akrabalar ertesi gün yine buluşacaı için diğer evlere dağıldı
ve.

Benim en yakın kuzenim keremde gelmişti keremde benim gibi biraz erkeklerden hoşlanan biri ve birkaç kere kaçamak sevişmiştik o akşamda bi şekilde sikişecektik.  Neyse aksama doğru kızlar star bucks a gitdiler ve ilker ağbi dışarı çıktı sigara içmek ve biriyle telefonla konuşmak için bizde keremle bunu fırsat bilip bilgisayardan porno açtık izlerken yavaştan birbirimizi elliyor okşuyorduk. Ve yatağa gittik bi anda dudağıma yapıştı dudakdudağa dildile süper öpüşüyorduk eli sikime doğru gidiyordu başlayalım istersen canım dedi ve bende tamam bebeğim dedim ve aletleri çıkarıp ben onu o benimkini yalıyorduk ve ben oral pornoyu daha çok seviyorum 69 pozisyonu aldık biraz o şekilde alıştıktan sonra kerem ayağı kalktı ve saçlarımdan tutup kendine doğru bastırdı güzelce yalıyordum.
O an kapı açıldı ve ilker ağbi bizi gördü kapıyı kapatıp ne yapıyorsunuz dedi ben kızmicanı biliyordum çünkü onun telefonunu izteip merak bahanesiyle internet geçmişine baktımıştım ve şok olmuştum tamamen gay pornosu neyse bize dönelim hafifçe sırıtarak bende sikicem yoksa söylerim ailenize die tehdit etti biz yapacak hiçbirşey kalmayınca kabul ettik sonra oda soyunmaya başladı.
Ve inanılmaz bi fiziği vardı kaslıydı ve yakışıklıydı içeri girdiğinde benim yaladığımı gördüğü için beni sadece sikilen olarak görüp başlayalım dedi beni dizüstü oturttu ve sikini ağzıma verdi ben küçük zannettim ama inikmiş ben yumuşak kalın sikini alacakken bianda ağzıma soktu inikken bile ağzıma zor sığıyordu ve ağzımın içinde büyümeye başladı süper emiyordum ve tam gırtlağıma yaklaştığında saçımdan tutup bastırmaya başladı boğazıma kadar girmişti ve hala büyüyordu gitgide derine iniyor canım yaniyordu.
Sakso çektiriyordu hafiften zevk alıyordum ama acıyordu keremede bi yandan götümü yalatiyordu sonra saçımdan çekip okadar derine soktuki sanki içimdeydi şimdiden biyandan yavaş yavaş akıtıyordu çıkardığında gördümki en az 26 28 cm kalınca bir yarrak Hemen yatağa sırt üstü yatırıp köklüyordu ben fena bağırdım çok acıyordu okadar şiddetli inledimki keremi ağzıma sokturttu canım çok yaniyodu ama zevk fenaydı hızlanmaya başladı biraz böyle siktikten sonra bacaklarımdan tutup çok fena kökledi bi an kalçam kırıldı sandım ve sıcak sıcak dolu dolu içime boşaldı döl çok fazlaydı yavaşca çıkarıp keremi götümü yalatıyordu bişey söyledi ama duyamadım o anda götümde vakum gibi bişey hissettim ve kerem hemen ağzıma yapıştı içimdeki dölderi ağzına çekmiş hepsini ağzıma dolu dolu boşaltırken ilker ağbi tekrar kökledi hızlı hızlı sikiyordu yine canım yanmıştı ama ilki kadar deil keremle 69 yapıyorduk bi yandan ilker ağbi çok sertçe kökledi ve içimi dölle dolduruyordu ben zevkten dört köşe olmuştum keremin ağzına boşaldım oda benim ağzıma sonra ilker abi ile beraber dizüstü çöktürüp yarraklarını ağzıma soktular tekrar boşaldılar fazla döl olduğu için ağzımdan fışkırdı heryerim döl olmuştu ilker ağbi duş aldı sonra bizde keremle beraber duşa girdik.
Ben ayakta zor yürüyorum duşta yere pembe döller akıyordu götümdem kanka aynayı alsana dedim götüme baktım yırtılmış ve kocamandı kerem aynayı brakıp yarramı emmeye başladı napıyosun dedim oda biz okadar siktik seninde hakkın deip duşta derin derin sokuyordum onunda canı yanıyordu ama kendini zor tutuyordu ve bacağını kaldırmış bir şekilde dudağıma yapışıp kendine çekti sonra içine boşaldım seksi şekilde aşkımm dedi ve Duş alıp yattık. Ondan sonra 2 hafta kıçım ağrıdı ve şimdi ara sıra keremler babaannemlere gelince ailem işte olduğundan bize kaçıp sikişiyoruz. Tabi kimsenin haberi olmio sosyalitem artmaya başladı kız bir sevgilimvar sadece o herşeyi bilio anlayışla karşılıyor. Mutlu bir şekilde devam ediyoruz.

Bu olay değiştirilmiş kişi isimleri dışında tamamen gerçektir.
(Bu arada bu yazdığım ilk olay yanlışım varsa lütfen anlayışla karşılayın.😊)

Ve unutmayın hayatı inkar edemeyiz bayan yada erkek farketmez abartılmadıkca ve numaradan yalan dolan eşcinseller sizi kaçındırmasın ne istiyorsanız osunuz hayat güzeldir.😊😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kendimden geçtim (gay hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin