Lois!!!
Ik ga!!!
Ik kom er aan.
Nou ik ben over 4 dagen weer terug. Let je goed op het huis en vergeet je Bibi niet eten te geven. Je eten voor de aankomende 4 dagen staat in de koelkast.
Jajaja mam Ga nou maar straks mis je, je vlucht.
En o ja ik verwacht maandag een pakketje. Hij staat op mijn naam.
Ja is goed. Toe nou maar je taxi staat er al.
Nou oke dan doeii lieverd.
Doeii!!Zo 4 dagen zonder moeder🤗
Wat doe je als je moeder niet thuis is?
Antwoord: je favorite serie kijken van Netflix met daar bij een zak chips.Tringelingeling
Famke: hey
Lois: hey
Famke: heb je vanavond iets te doen.
Lois: nee, mijn moeder is weer naar parijs voor haar werk.
Famke: oke, wat dacht je van een avond stappen met je aller beste vriendin.
Lois: oke, hoelaat?
Famke: 9 uur bij jou
Lois: is goed zie je dan
Famke: doeii
Lois: doei9 uur 's avonds
Tring tring
Deur is open. Famke loopt gauw naar boven. Want lois woont in een groot appartememt midden in de binnen stad. Sommige mensen vinden het huis van lois net een panthouse. Lois zelf vimd het nog wel mee vallen. De Groote van het huis.
Mag ik een shirt van jou aan? Vraagt Famke.
Ja hoor, wat dacht je van deze? ................. er valt een diepe stilte in de kamer van Lois.
Vind je eum niet mooi? vraagt Loos zich af.Lois die is echt heel mooi hoe kom je daar aan.
Zelf ontworpen en genaait zecht Lois.
Je hebt echt talent!!
Vind je?
Ja hij is echt super leuk!!
Dankje, mijn moeder zegt dat ik veel moet oefenen. En dat ik dan meschien net zo goed als haar kan woorden. Ik vind het allemaal een beetje over dreven.
Nee joh hellemaal niet ze bedoelt het goed.Maar we moeten wel even opschieten de jongens wachten zegt Famke.
Welke jongens? Vraagt Lois zich af.
Bram, Marco, Niels en Vinc. Uit de havo.
Hoezo wachten hun op ons.
Wat dacht jij dan dat we met zun tweén stappen gingen. Dat vond ik een beetje saai. Jij niet.
Nou sorry hoor maar dan ga ik niet mee. Ik ken die jongens niet eens.
Dan wort het is gauw tijd dat je ze leert kennen. Zegt Famke eigenweis.
Joehoe dat kan ik niet maken tegen over lars ( lois haar vriendje waar ze al zins de brugklas wat mee heeft )
Dat hoeft Lars toch niet te weten. Nou kom het is al bijna 10 uur anders heeft het straks ook geen zin meer om te gaan.
Nou ga maar mooi alleen met die jongens stappen.
Ik ga niet mee.
Doe is een keer leuk Lois. Hou je een keertje niet aan al die regels
Doei Famke en hou dat shirt maar.
Nou ja zeg wat zijn we weer leuk.Een harde klap galmt door het apartement.
Precies Famke, nooit over leggen maar gewoon doen.
De volgende 4 dagen gingen snel voorbij. Beetje Netflix kijken en de helle vooraat Chips plunderen.
Vond je dit hoofdstuk leuk of heb je nog tips. Zet dat dan even in de reactie's
En tot de volgende hoofdstuk.
Liefs ilse143
YOU ARE READING
Gewoon Lois
AventureLois is een meisje van 16 en is gek op mode. Ze woont samen met haar moeder in de binnen stad van Amsterdam. Haar moeder is mode stylist. En is vaak voor haar werk in Parijs. Lois haar vader is niet in beeld. Want die kent ze niet. Als Lois haar m...