Hikayeme nereden başlayacağım bilmiyorum ama neyse başlayalım bakalım ne yazarsak artık.
Zamanın birinde yaşayan bir aile varmış . Bu ailenin özellikle de anne ve babanın araları çok iyiymiş ama ne yazık ki baba anneden soğmaya başlamış yani yavaş yavaş eşinden uzaklaşmış . Bunu fark eden eşi biraz şüphelenmiş " Eşim acaba beni aldatıyor mu " diye !
Neyse baba artık iyice uzaklaşmaya başlayınca anne daha çok şüphe duygusuna kapılmış ve artık eşini takip etmeye başlamış . Çocukları ise annesinin dediklerini saçma buluyorlarmış çünkü babalarına güvenleri sonsuzmuş . Hep babam yapmaz hep babam yapmaz diye diye annelerini suçlamışlar . Artık herşey yerine oturmaya başlamış annenin zaten şüphelendiği bi kadın varmış . Artık baba iyice açık vermeye başlamış . Telefonunu hep bi yanına almalar , sesizde kalmalar , gelen aramaları iptal etmeler falan filan derken anne artık tamamen eminmiş eşinin onu aldattığına .
Bir gün telefon kızının elindeyken mesaj gelmiş ve açmış okumuş . Bi erkek ismi olarak kayıtlı telefonda ama gelen mesaj da hiç bi erkeğin yazacağı türden değilmiş kızı hemen annesine göstermiş mesajı annesi telefon numarasını al demiş ve numarayı almışlar .
Numaranın kimin üzerine olduğunu bulmak için de numarayı sorgulatmışlar ve bi kadının üzerine kayıtlıymış . Bunun üzerine anne babadan telefon dökümanını istemiş baba artık tamamen sıkışmıştı anne istediği şeye ulaşıyordu baba telefon dökümanında biraz dikkate almamak için eşini dinlememiş . Eşi bu duruma sinirlenip kızına herkesin onunda numarayı yeniden sorgulatıp bi kadının üzerine kayıtlı olduğunu bildiğini eşine de göstermiş . Eşi yalanlar uydurmaya çalışıyomuş ama artık çok geçti tamamen köşeye sıkışmış durumdaydı ve sonunda yaptığı serefsizliği itiraf etmişti . Anne bunun üzerine çok sinirlenip bağırmaya başlamıştır . Büyük olan kız hiç bişey dememiştir ama küçük kızı ona çok kızmıştır ve ağzına gelen herşeyi söylemiştir . Zaten küçük kızı büyük küçük dinlemez herşeyi söylermiş ve bu durumdan da rahatsız değilmiş .Baba ailesinin karşısında pişman üzgün bi durumdadır . Ama bu onu kurtaramıyacaktır .
Anne yine her zaman ki gibi çocuklarını düşünerekden 25 yıllık evliliğini dağıtımamıştır . Baba sadece 1 hafta pişmanlık duygusunu yaşamıştır . Sonradan yine eskisi gibi olmaya başlamıştır . Yine eski serefsizliğine dönmüştür . Anne bu durum karşısında sakin kalmaz ve artık her gün kavgalar olmaya başlar . Anne bağırdıkca baba ilk başlarda alttan alır . Ama sonradan babada anneye karşılık vermeye başlar . Baba yaptığı hiç bi şeyden pişman değilmiş gibi anneye karşılık verir . Annenin zaten artık psikolojisi bozulmuştur psikiyatriye gidiyodur ama baba hâlâ bunun üzerine karşılık verir . Artık anne çileden çıkar ve kendine zarar vermeye başlar . Şerefsiz babada onu öylece izler hiç bişey yapmaz . Odada oturan kızlarda sesleri duyunca hemen yanlarına gider büyük kız annesini sakinleştirirken küçük kızı da babasına bi sürü şeyler söyler .
Sen nasıl bir insansın
Yaptığın hiç bişeyden ders almıyosun
Senin gibi insan olmaz
Bu kadın burda kendini yırtarken sen daha ona karşılık veremezsin
Adamlığa sığar mı bu
Yaptığın yanlışın farkında değilsingibi şeyler söyler ve annede
Babanız artık bu eve gelmek istemiyomuş derküçük kız da
Gelmezsen gelme ! Kiminle düşüp kalkıyosan onun yanına git onun evinde kal
Senin bu kadını bu hale getirmeye hakkın yok
Mümkünse bir daha konuşmayalım ben seni babam olarak görmüyorum artıkder ve odasına doğru yol alır babası da arkasından
Bundan sonra bana BABA deme derkızda
Demiycem zaten benim babam yokder...
falan filan işte sıktıysam kusura bakmayın içimden geldi yazdım :)))