Capitolul 2

21 2 0
                                    

Se facuse deja ora 18.

Apoi eu cu Andreea am coborat jos  si i-am asteptat pe baietii.

Dupa 5 minute apar si ei.

VsiC-Buna fetelor

Eu si An-Buna

An- Si acum ce facem?

V-Pai hai sa va aratam orasul.

Eusi An-Bine

Dupa cam 2 ore de prezentat orasul ne-am gandit sa mergem si prin mall.

V-Fetelor vreti sa mergem la un film?

AnsiEu-Daaaaaa!

C-Ce film vreti sa vedem?

An-Fast and Furious 8.

Eu,V,C-Okk.

Dupa ce sa terminat filmul ne indreptam spre casa ca se facuse cam tarziu.

Ajunsi acasa ne-am imbratisat si ne-am dus fiecare in apartamentul sau.

A DOUA ZII.

Eu cu Andreea coborasem ca sa lu-am micul dejun si observasem ca matusa mea plecase la serviciu.

DIN PERSPECTIVA LUI ANDREEA:

Eu stateam pe canapea uitanduma la Tv in timp ce Mihaela isi facea rutina de dimineata.Dintr-o data se aude un ciocanit la usa.Eu ma duc si raspund,si observ ca in fata usii erau Baietii.

Eu-Buna!!

VsiC-Bunaa!

Eu-Haideti inauntru pana iese Mihaela de la dus.

Ne ducem toti 3 pe canapea si o asteptam pe Mihaela.

DIN PERSPECTIVA LUI MIHAELA.

Dupa ce mi-am facut rutina m-am imbracat si am coborat jos.Cand coboram scarile ii observ pe baieti stand cu Andreea pe canapea.

Eu- Bunaa baieti

VsiC-Bunaaaaa

An-Si ce facem acum m-am cam plictisit.?

V-Hai sa mergem la plaja.

C,AnsiEu-Okk

Eu cu Andreea ne-am dus sa ne luam costumele de baie.Dupa o jumatate de ora ajungem pe plaja.Andreea cu Vlad se duse in apa.Iar eu cu Cristi am ramas tolaniti pe prosoape.

Dupa ceva timp ies si cei 2 nebuni din apa.

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

SUSPANSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.

Asta a fost si al 2 capitol.

Cei mai tari pieteni.Where stories live. Discover now