Kapitel 1... Vad hur när??

3 1 0
                                    

Det här är en berättelse som handlar om en blondin tjej som heter Aya som kommit bort från sinna föräldrar i flygplatsen, hon tar ut hennes flyg biljetter där står det att hon ska flyga från Arlanda flygplats till Amsterdam och sedan ta planet från Amsterdam till Marocko.  Där står hon ensam i flygplatsen och ingen vill hjälpa henne. Sen tittar hon på tidtabellen när hennes plan går. Planet går 15:45 vad ska jag göra,hur kommer jag till planet när hittar jag minna föräldrar dem hade nämligen åkt med sinna biljetter och glömde bort henne. Det hon gjorde var att hon checkade in sitt bagage  och väntade på planet. Hon hade tagit med sig dem pengarna som hon samlade, så hon köpte en ost macka med extra smällt ost och lite sallad + en god jordgubb drink.  Hon åt upp allt och klockan var 15:05 dem började ta in  passagerare i planet, hon fick platsen 7a hon fick platsen vid fönstret👍🏼. Efter 3 timmar i planet landade planet hon kom ut och väntade på nästa plan som skulle ta henne till Marocko🇲🇦. Det planet skulle gå 20:30. Medans hon väntade på nästa plan tog hon upp sin fingret spinner och hoppades att hon skulle få träffa sina föräldrar i Marocko. Klockan var 20:34 men planet var förstört en del av vingen hade lossnat och inga ersättnings plan fans så alltingen  fick passagerarna sova i hotellet eller så var det att stanna kvar i flygplatsen i 9 timmar planet skulle gå 05:35 på morgonen nästa dag. Hon ville så gärna sova i hotellet men hon hade inte 987kr för en hel natt i hotellet +frukost😥😥😥. Så hon behövde sova i flygplatsen i 8 timmar, nästa dag vaknade hon upp 04:03 det var en timma och 32 minuter kvar till planet. Hon fick platsen 15c i Planet alltså längst ut. När hon var framme i Marocko så tog hon en sån där vagn som man lägger bagaget i och hämtade sinna två resväskor. När hon var på väg mot utgången så såg hon två personer som stor vid disken och pratade med säkerhets polisen, hon gick fram till dem och såg att det var hennes föräldrar hon sprang fram till dem och såg att det var hennes föräldrar hon sprang allt va hon kunde och hoppade upp på dem och kramade om dem som att den inte hade setts i flera år hon pussade dem ,kramade dem och berättade om den långa flygresan åt sinna föräldrar. Dem beställde en taxi hem, när dem kom hem så fick hon allt hon önskade sig. Chykling pommes bullar choklad glass och annat och sedan levde dem lyckliga i alla sinna dagar.

✈️DEN LÅNGA FLYGRESAN✈️Where stories live. Discover now