Sara : Sarışın ,yeşil gözlü, 5 yaşında ailenin en küçük ferdiydi.
Ali :sarışın, mavi gözlü, 10 yaşında saranında abisiydi.
Ahmet (baba) : Sarışın , yeşil gözlü ,24 yaşında aliyle saranın babasıydı.
Esma (anne) : Sarışın , yeşil gözlü , 22 yaşında sarayla alinin annesiydi.YAZLIĞIN GİZEMİ...
Günün birinde Yılmaz ailesi her yıl yaptıkları gibi ormandaki yazlıklarına giderler . Ali yolda giderken babasına seslenir - baba biraz fazla hızlı gitmiyor muyuz . Baba: cevap verir - hayır oğlum sana öyle geliyor der ve Ali susar. Sonra Sara annesine seslenir -anne benim karnım acıktı der. Annesi -tamam kızım şimdi bir yer bulup birşeyler yeriz der. Aradan bir saat geçer Yılmaz ailesi ormandaki evlerine ulaşmıştır . Ahmet bey bavulları yerleştirirken karısından çalı çırpı toplamasını ister . Esma hanım yanlız gitmekten korkar ve Ali'yi Yanına alır .
Aradan yarım saat geçmiştir . Ahmet bey tedirgin olur ve ormana tam gidecekken bir çığlık sesi duyar .
Bağıran Esma hanımdır . Ahmet bey karısının bağırdığını anlar ve karısına sorar - ne oldu Esma .Esma hanım cevap verir. -Ahmet Ali gelirken arkamdaydı sonra bir baktım Ali arkamda yoktu .
2 saat sonra Esma hanımla Ahmet bey Sara'yı uyuttuktan sonra ormana giderler ve Ali'nin ayakkabısının tekini bulurlar biraz daha gittiklerinde bir ağacın üzerinde kan izleri görürler Esma hanım göz yaşlarını tutamaz ve ağlar Ahmet bey karısını ne kadar teselli etse de kendini ağlamamak için zor tutuyordur. Ormanda yürürken bi çığlık sesi daha gelir Esma hanım bunun Sara olduğunu anlar ve geri koşmaya başlar. Sara'nın olduğu odada bir not bulurlar. Notta tam olarak şöyle yazmaktadır -Anne ve baba çok korkuyorum camın önünde uzun boylu ince bir adam var . Bana bakıyor sizlere göstermek için fotoğrafını çekecektim ama ne olduysa makina bozuldu ve bi anda elektrikler kesildi 5 dk sonra açıldı camın onune geçip hayla orda mı diye baktığımda orda yoktu sonra arkama döndüğümde oradaydı...
Ve mektup burada bitiyordu biz endişelenmiştik polisi aradık ve konuşmaya basladık
-memur bey çocuğumuz kaçırıldı Memur bey : -nasıl biriydi kaçıran Esma hanım : -anlatmaya baslar uzun boylu , ince bir adam. Memur bey :- endişelenmeyin esma hanım bu sadece bizin kızınızın başına gelmedi diyince birazda olsa Esma hanım rahatlamıştı.Ve Esma hanım sordu nasıl yani memur bey. Sonra Memur bey cevap verdi- bu alınan 7. çocuk kaçırma olayı der. Sonra aile meraktayken kapı çalar gelen Alidir sadece ormanda çimenliklerin arasında uyuya kalmıştım der. Kan izleri ise kan değil sadece meyve suyuydu.
Tek ayakkabı olayını ise Ali şöyle açıklamıştır.Anne ben öylesine ayakkabımın tekini çıkartmıştım.
Sizi endişelendirdiysem özür dilerim der Ali . Ve sonra Esma hanım dayanamaz Ali'ye sarılır öper bir daha böyle birşey yapmaması konusunda Aliyi uyarır. Aradan 1 hafta geçer ve saranın ölü bedeni araştırmalardan sonra ortaya çıkar. Yılmaz ailesi saranın cenaze işlemlerine başlamıştır. Yılmaz ailesi saranın ölümünden sonra harap olmuştur ama artık yapacakları birşey yoktur .The End