Тэр өдрөөс хойш
Би түүний оршуулга дээр очиж чадаагүй. Учир нь бүх зүйл миний буруу юм шиг санагдаад. Гэртээ 3 долоо хоног хичээлдээ яваагүй би агаар амьсгалангаа шуудан шалгахаар гарлаа. Шуудангынхаа хайрцгыг онгойлготол дундаж хэмжээний хайрцаг Тэ Жи гээс ирсэн гэсэн байв. Би тэрийг аваад шууд л гэр лүү гээ орлоо. Хайч аван хурдан хайрцгыг онгойлготол түүний камер мөн захиа байв.
Тэр захиан дээрМиний анхны мөн сүүлийн дотно найз минь. Би яагаад байнга камер авдаг вэ? Гэж асууж байсан. Үнэндээ би өөрийгөө тархины хавдартайгаа мэдэснээс хойш том сайн камераар бүхий л Гайхалтай зүйлийг авхаар шийдсэн юм. Учир нь нас бархаасаа өмнө бүгдийг нь дахин харж тайван үхнэ гэж бодсон юм. Үнэндээ би чамайг анх над руу ирэн ярьхад л сайн болсон байсан. Тэгээд л ичээд гүйгээд явсан юм. Би чамайг надад сайн биш ийг би мэднээ гэсэн ч намайг битгий мартаарай бас камерийг минь үргэлж бүүр байнга хамт авч явж байгаарай өөртэйгээ хамт тэгэж байж би чамайг тэнгэрээс олж харах болно.
Нүднээс нулимс урсангаа түүний камерийг асаан хартал бүх зураг минийх байж таарав.
Эн бүхий л хугацаанд тэр надад хайртай байсан байх нь. Би түүнд хайраа илчэлсэн бол бүх зүйл ямар байх байсан бол. Би түүний камерийг гартаа атгангаа~Би энэ камерийг чамайг гэж бодон хайрлах болно~
YOU ARE READING
📷Camera📷(Дууссан)
Fanfiction¿Би камераараа зураг авах дуртай Учир нь энэ чамайг санагдуулдаг болхоор ?