Agentul Edward Welcsh sub numele de Agentul -X- este un agent care are maniere,sa spunem ca e un om civilizat.
Accesta lucra la ''Organizatie''.Organizatia este un loc in care toti agentii de rang superior se intalnesc.Agentul Welcsh are o sora acceasta se numea Carla Welcsh,era singura femeie din organizatie care se pricepea cat de cat,celelalte femei erau operatoare...
Edward Welcsh era fratele mai mic a Carlei pentru ca Carla avea 28 de ani iar Edward avea 21 o diferenta mare dar nedreapta...
Trecuse foarte mult timp de cand SharkersCapitan nu mai puse ceva la cale,SharkersCapitan era cel mai netemut,nedrept,crud,tiran criminal din orasul York.
Josh Golly prietenul cel mai bun a lui Edward cunoscut sub numele de ''Agentul V'' si cu Carla se gandira sa ia cina la Restaurantul ''Sqard'' acolo se serveau tot feluri de fructe marine cum ar fi caracatite,pesti iar pretul era satisfacator,un lucru bonus pentru agentii nostri.
Intre timp pe drumul catre restaurant toti trei auzisera un strigat de pe o alee intunecoasa,era un strigat familiar pentru Agentul -X- asa ca se duse sa vada despre ce e vorba.
Accestia vazura o femeie jefuita de un om necunoscut cu cagula pe cap si cu un cutit,agentii scoase pistolul cu tranchilizant si il puse la pamant pe rau facator dupa asta femeia fugira in gol nestiind cine e ea defapt.
*****************************************
Lasa-ti in comentariu parerile voastre si ce ar
trebui sa mai adaug la poveste.