Másnap délután egy hírnök rohant oda Thor-hoz es hozzam a harci oktatásra.
-Odin mindenek Attya, Ünnepséget tárt, ma a nagyteremben.-mondta emelkedett hangnemben a kisse duci szakállas férfi, mindannyian csak bolintottunk, nem értettük mi lehet most ennyire fontos.
De hamar megtudtuk, a terem tele volt, istenekkel , kisebb nagyobb erővel rendelkező teremtmenyekkel és Asgard népével. Freya ott állt fent Odin mellet, Loki pedig lent egymaga a lépcső aljában, oda álltam mellé míg Thort ,-Odin a lépcső elé térdeltette.
-Első szűlött fiam, Thor Odinson a villamok es a vihar istene, hatalmas harcaidhoz szükséged lesz egy társra, így neked adom a hatalmas Mjölnirt, aminek erejéhez nincs fogható, sötét tündérek kovacsokták, mostmár a Tied.-Loki megrökönyödött, láttam rajta a dühöt es a csalódottságot, de amit Odin ez után mondott már tényleg fájt neki.- Tiéd lesz emelett még a korona is ami most az én fejemen van, tiéd a tronom és az egész birodalmam.De mint minden hatalmas királynak neked is szükséged van egy társra, így feleségül adom neked...
-Nem!-motyogta halkan Loki, de ezt csak én hallottam.
-Alicet a lányomat.Alice gyermekem téged pedig isteni hatalommal ruházlak fel, hogy jó uralkodói legyetek Asgardnak.
-De Atyám, én nem szeretnék uralkodni, nem szeretnék...-mielott a mondatomat befejezhettem volna Thor a hatamas karjai közé rántott és megcsókolt, az egész terem ujjongani kezdett amit tapsvihar kísért, egyedül az őrök álltak atom biztossan és mozdulatlanul.
Loki eltűnt.
Otthagytam Thort és kiszaladtam hátha megtalálom, Loki ott állt háttal nekem tenyerébe temette fejjel.
-Ne gondold, hogy sírok.-motyogta dühösen.
-Sosem gondolnék rólad ilyet, tudom, hogy erős vagy.- léptem hozzá közelebb.
-Ne gyere közelebb!-megálltam.
-Loki, kérlek.
-Talán én nem érdemlem meg a trónt? Talán én nem érdemlem meg a Mjölnirt?- majd elhallkult.-talán én nem erdekellek még téged?Csend.Hatalmas csend lett kettőnk közt. Válaszolni szerettem volna, de nem tudtam mi a helyes válasz, nem tudtam mit akar most hallani vagy épp mitől lenne jobban. Mondhattam volna azt is, hogy " Csak te érdemelsz meg" vagy azt, hogy " Te lennél a legjobb királya Asgardnak."
De csak annyit mondtam, hogy : Odin döntése mindig helyes.
-Az sem volt helyes, hogy téged ide hozott!- üvöltötte.
YOU ARE READING
Neked teremtve
Fanfiction-Mondd, hogy együtt kell lennünk! - Együtt kell lennünk, Loki.