Onun Adı Ferhat Arkadaşları Gibi Okula giden ama çektiklerini sadece annesi bilen bir çocuk . Zaman zaman ailesi ile sorunlar yaşayan , eve gitmekten korkan bir çocuk. He Pardon aile dedim babası ise üvey ferhatı zaman zaman dövüyor kollarında sigara söndürüyor. Ferhat İlk baştan bile karşı olduğu bu evlilikten ise bir çocuk var ferhatın kardeşi , ferhatın üvey babası zaman zaman eve gelmiyor , bazen eve alkollü geliyor nerede yattığı bile belli değil. Ferhatın annesi nekadar boşamak istesede boşayamıyor çünkü tehtit eden biri var ferhatın üvey babası.
50 gün ferhatın hep çileleriyle dolu çünkü ferhat haftasonlarında yaz tatillerinde ayakkabı boyuyor dileniyor . Ve bu ferhatın üvey babası gaddar adam ferhatı okuldan almak istiyor. ferhatın annesi karşı çıksada nafile ve okuldan alıyor. artık ferhat okula bile gitmiyor onun elinden kimse tutamıyor. bir gün ayakkabı boyarken okuldaki arkadaşları ferhatı görüyorlar dalga geçiyorlar alay ediyorlar.
50 gün geçti geri kaldı 250 gün peki bu 250 günde ferhatın çileleri ne olacak?
Ferhat'ın güzel ayakkabıları güzel kıyafetleri her gün cebinde 20 30 TL Yok ama Onun Kimsenin sahip olamayacağı kadar büyük bir yüreği var parayla bile satın alamazsınız onu.
Ferhatın Ömründen gitti 249 gün hep çilelerle çalışmakla geçti. ve ferhat akşam eve gidiyor. üvey babası yemek yerken ferhattan bütün kazandığı parayı alıyor her zaman yaptığı gibi. Ferhat yatmaya gidiyor ve herkes yatıyor. ama üvey babası hariç evin kömürlüğünde bir kadınla yakalıyor onu ferhat ve babası kimseye söylememesi için ferhatı dövüyor öldürecesine , ferhat artık hiç dayak yiyemeyecek çünkü hayatındaki son 1 günü.
Ferhatı üvey babası kimseyi uyandırmadan gizli gizli yatağına götürüyor ferhat gidemez çünkü baygın. üvey babası kadını yolladı , ama bir sigara istedi sigarasını yaktı içti ve ocağı açık unuttu.
Sabah o evdekiler için olamıyor çünkü gazın bütün evi doldurduğu için evdeki herkes gazdan dolayı zehirlenip yaşamını yitiriyorlar.
İşte çile bu hayatınızın değerini bilmelisiniz.